برپایی نمایشگاه عکس ویژه «روز جهانی قدس» در کردستان
کد خبر: 3969665
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

برپایی نمایشگاه عکس ویژه «روز جهانی قدس» در کردستان

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان از برپایی نمایشگاه عکس ویژه «روز جهانی قدس» به همت کانون فرهنگی - تبلیغی ریحانةالنبی شهرستان سنندج و شورای هیئات مذهبی استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، نورعلی خزاعی، رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان، امروز، 16 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با محکوم کردن اعمال تجاوزکارانه و نسل کشی‌های بی اساس در قدس اظهار کرد: چندین سال است که سفاکان صهیونیستی با خون دل کردن مردم فلسطین ستمدیده منزجرانه به قتل و غارت خود در سرزمینی که مختص به فلسطینیان است، ادامه می‌دهند.

وی افزود: روز قدس نوای عدالت‌طلبی و مبارزه با استکبار جهانی را در سراسر گیتی به نمایش خواهد گذاشت چرا که این روز، یادگار پیر فرزانه انقلاب و رهبر بی نظیر قرون اخیر حضرت امام خمینی(ره) است.

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان بیان کرد: ایران اسلامی بر اساس راهبرد همیشگی‌ امام راحل و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری «اشغال سرزمین اسلامی فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی خسارت بزرگی را بر جهان اسلام تحمیل کرده و زخم مهلکی را بر پیکر مسلمانان وارد آورده است و ما برای درمان آن تلاش می‌کنیم» بر حمایت از مظلومان جهان، به ویژه پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین تأکید داشته است.

وی ادامه داد: امسال نیز بر اساس محدودیت‌های کرونایی اگرچه امکان تجمیع و راهپیمایی برای دفاع از این روز جهانی وجود نخواهد داشت اما تمامی قلوب مسلمین جهان قدس خواهد بود و با استفاده از فضای مجازی برائت خود را از استکبار بین‌المللی به نمایش گذاشته و با اندیشه‌های ناب امام راحل(ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به رهایی قدس شریف تجدید میثاق خواهیم کرد.

خزاعی با اشاره به اینکه قدس قلب جهان اسلام است، افزود: روز قدس تبلور اتحاد و همبستگی مسلمانان کره خاکی با یکدیگر است و وحدت در جهان اسلام را به منصه ظهور خواهد گذاشت.

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان اظهار کرد: نمایشگاه عکس ویژه روز جهانی قدس توسط کانون فرهنگی تبلیغی ریحانةالنبی شهرستان سنندج و شورای هیئات مذهبی استان برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه عکس به مدت سه روز برای بازدید عموم مردم برپا شده است، یادآور شد: در این نمایشگاه عکس برنامه‌های فرهنگی روز قدس به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha