توزیع نان و بسته‌های معیشتی در میان محرومان و زلزله‌زدگان
کد خبر: 3970299
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
از سوی گروه جهادی مکتب سیلمانی انجام شد؛

توزیع نان و بسته‌های معیشتی در میان محرومان و زلزله‌زدگان

گروه جهادی مکتب سلیمانی طی ایام مختلف ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع نان رایگان و بسته‌های معیشتی در میان نیازمندان و نیز زلزله‌زدگان منطقه سی‌سخت کرده است.

توزیع نان و بسته‌های معیشتی در میان محرومان و زلزله‌زدگانبه گزارش ایکنا، گروه جهادی مکتب سلیمانی از جمله گروه‌هایی است که با فعالیت‌های جهادی خود برای رفع محرومیت از نیازمندان و مستضعفان مناطق مختلف، به ویژه خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و جانبازان، قدم در مسیر سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، گذاشته است.

این گروه جهادی مدت‌هاست که در زمینه محرومیت‌زدایی از استان پهناور و محروم سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کند و برنامه‌های جهادی فراوانی را در این استان و روستاهای بسیار محروم آن اجرا کرده است. یکی از برنامه‌های این گروه، مشارکت با مجتمع نان علی بن‌موسی‌الرضا(ع) است که چندی پیش از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین بی‌آزار تهرانی در شهرستان زابل راه‌اندازی شد.

این مجتمع طی ایام مختلف سال به طبخ و توزیع نان رایگان در میان روستاهای محروم اقدام می‌کند و مهمترین برنامه‌ آن توزیع نان در ماه‌های رجب و شعبان بوده است. البته با مشکلات فراوانی از جمله نداشتن سهمیه آرد و گازوئیل هم روبه‌روست، اما با وجود این دست از خدمت‌رسانی به محرومان برنداشته است و برنامه‌های خود را به خوبی دنبال می‌کند.

سیدحامد موسوی، مدیر گروه جهادی مکتب سلیمانی تهران در گفت‌وگو با ایکنا، به برنامه‌های این گروه جهادی طی ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار کرد: توزیع بیش از ۱۲ هزار نان صلواتی به مبلغ هشت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در طرح اطعام رایگان در شهرها و استان‌های تهران، پرند، ورامین، سی‌سخت، منوجان کرمان، سیریک هرمزگان، زاهدان، سیستان و دامغان از جمله برنامه‌های ما در ایام اخیر بوده است.

مدیر گروه جهادی مکتب سلیمانی تهران ادامه داد: همچنین، جهادگران مکتب سلیمانی طی روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) علاوه بر توزیع نان رایگان در مناطق محروم، نسبت به توزیع و پخش بسته‌های معیشتی در میان محرومان و نیازمندان مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان اقدام شد.

موسوی بیان کرد: تهیه و توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی و ۵۰۰ بسته افطاری ساده برای نیازمندان و محرومان و تعدادی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران مدافع حرم فاطمیون در میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) و پخش در مناطق محروم و حاشیه شهر تهران و ورامین نیز از دیگر برنامه‌های ما در این ایام بود.

مدیر گروه جهادی مکتب سلیمانی تهران تصریح کرد: همچنین در سالروز شهادت امیرالمؤمنین(ع) نیز برنامه توزیع رایگان نان در شهرهای سی‌سخت، منوجان، دامغان، زابل و زاهدان انجام شد و نان در اختیار بسیاری از مردم نیازمند منطقه قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha