یک مادر و همسر و یک پدر شهید، آسمانی شدند
کد خبر: 3970389
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱

یک مادر و همسر و یک پدر شهید، آسمانی شدند

بانو «حاجیه فاطمه سلطان باقرزاده برومند»، همسر مکرم شهید «حمزه‌علی ابراهیمی» و مادر شهیدان «ابراهیم و رضا ابراهیمی» از تبریز و دارنده نشان ملی ایثار و «حاج رمضان زعیم»، پدر شهیدان والامقام «احمد و اصغر زعیم»، از شهدای دفاع مقدس در شهر یزد، پس از تحمل سال‌ها فراق، دعوت حق را لبیک گفتند و به همسر و فرزندان شهیدشان پیوستند.

در حال تکمیل/ یک مادر و همسر و یک پدر شهید آسمانی شدندبه گزارش ایکنا؛ بانو «حاجیه فاطمه سلطان باقرزاده برومند»، همسر مکرم شهید «حمزه‌علی ابراهیمی» و مادر شهیدان «ابراهیم و رضا ابراهیمی» و دارنده نشان ملی ایثار، پس از سال‌ها انتظار و فراق، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مادر معظم شهیدان ابراهیمی، فردا دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه 1400 در جوار گلزار مطهر شهدای ملک‌عباسی تبریز تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

شهید «ابراهیم ابراهیمی» نخستین شهید این خانواده، متولد 3 فروردین‌ماه 1338 به اتفاق پدرش در دفاع از میهن اسلامی ایران در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت و در 23 اردیبهشت‌ماه 1360 در جبهه سوسنگرد به شهادت رسید.

شهید «حمزه علی ابراهیمی» از مبارزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پدر معظم شهید متولد 25 شهریور 1306 در 22 فروردین 1362 پس از فرزندش به فیض شهادت نائل آمد.

همچنین بسیجی شهید، «رضا ابراهیمی» متولد 14 اردیبهشت 1349 در ادامه دفاع از میهن، پس از برادر و پدرش در 14 اردیبهشت 1367 در منطقه عملیاتی شلمچه به مقام رفیع شهادت نائل شد.

پدر معزز شهیدان «زعیم» آسمانی شد«حاج رمضان زعیم»، پدر شهیدان والامقام «احمد و اصغر زعیم» پس از تحمل سال‌ها فراق، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
شهید «اصغر زعیم» متولد سال 1345 است که به‌عنوان بسیجی در سال 1362 در منطقه عملیاتی حاج عمران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

طلبه شهید «احمد زعیم» متولد سال 1349 در روستای علی‌آباد است که به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سال 1367 با سمت تک‌تیرانداز در اهواز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام
captcha