فعالیت گروه‌های جهادی مصداق عینی آیات قرآن است
کد خبر: 3970403
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴

فعالیت گروه‌های جهادی مصداق عینی آیات قرآن است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: کاری که گروه‌های جهادی در این دوران کرونایی انجام می‌دهند، مصداق بارز و عینی آیات قرآن کریم و نص صریح دین اسلام است.

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان امروز، 19 اردیبهشت‌ماه در رزمایش همدلی و مواسات که به همت ستاد اجرایی فرمان امام‌(ره) استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: کرونا با وجود اینکه برای جامعه ما خسارت‌های جانی و مالی به دنبال داشت، اما در مقابل باعث ایجاد یک همدلی و برادری بین ملت ایران شد.

وی با اشاره به اینکه با شیوع کرونا، گروه‌های مردمی و جهادی به صورت خودجوش وارد میدان شدند، افزود: گروه‌های جهادی با این کار بزرگ، روحیه نوع دوستی و دینی خود را به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تقدیر از حضور دائم و ویژه ستاد اجرایی فرمان امام‌(ره) استان کردستان در رزمایش همدلی و مواسات بیان کرد: کاری که گروه‌های جهادی در این حوزه انجام می‌دهند مصداق بارز آیات قرآن کریم و نص صریح دین اسلام است.

وی افزود: با این وجود، باید این حقیقت را بپذیریم که کرونا صدمات و خسارت‌های بسیاری برای جامعه به ویژه اقشار آسیب‌پذیر به دنبال داشته است، در این راستا این رزمایش‌ها نقش بسیار پررنگی در کم کردن این آلام داشته و دارند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین پورذهبی در پایان یادآور شد: از مردم استان کردستان درخواست داریم، برای از بین رفتن هرچه سریع‌تر ویروس کرونا از جامعه، در رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌های اجتماعی نهایت دقت را داشته باشند تا بیش از این کادر درمانی دچار فرسایش نشود.

انتهای پیام
captcha