وبینار ملی «قدس محور وحدت و حیات اسلام» به صورت مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 3970419
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵

وبینار ملی «قدس محور وحدت و حیات اسلام» به صورت مجازی برگزار می‌شود

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری وبینار ملی «قدس محور وحدت و حیات اسلام» در 20 اردیبهشت‌ماه به صورت مجازی خبر داد و گفت: در این وبینار، معاون پژوهشی جهاددانشگاهی به عنوان نماینده استان کردستان سخنرانی خواهد کرد.

جاهده تکیه‌خواه، معاون پژوهشی جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: وبینار ملی «قدس محور وحدت و حیات اسلام» به همت امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری وبینار ملی «قدس محور وحدت و حیات اسلام» در 20 اردیبهشت‌ماه به صورت مجازی خبر داد و گفت: در این وبینار، معاون پژوهشی جهاددانشگاهی به عنوان نماینده استان کردستان سخنرانی خواهد کرد.

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: این وبینار تخصصی با حضور بانوان فعال در حوزه‌های سیاسی و مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیست در ایران، اندونزی، فلسطین، سوریه، لبنان و ایتالیا برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت برای عموم در این وبینار تخصصی ازاد بوده است، بیان کرد: شرکت‌کنندگان برای ورود به این وبینار از طریق لینک live.Taqrib.ir اقدام کنند.

دکتر تکیه‌خواه یادآور شد: مجمع تقریب مذاهب اسلامی با توجه به جنبه بین‌المللی روز قدس و متعلق بودن قدس به همه امت اسلامی و بشریت به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و در این راستا از ظرفیت بانوانی که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین فعال هستند، استفاده شده است.

انتهای پیام
captcha