گام‌های بلند اقتصاد لازمه چشیدن طعم شیرین عدالت است
کد خبر: 3970458
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳

گام‌های بلند اقتصاد لازمه چشیدن طعم شیرین عدالت است

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مسئله اقتصاد گام‌هایی بلندی لازم است تا مردم طعم شیرین عدالت را بچشند، درد نبود عدالت و وجود فساد از درد معیشت برای مردم سنگین‌تر است.

گام‌های بلند اقتصاد لازمه چشیدن طعم شیرین عدالت استبه گزارش ایکنا از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امروز ۱۹ اردیبهشت‌ماه‌ در شورای اداری استان اظهار کرد: به دلیل روند نادرستی که در زمینه اقتصاد کشور وجود دارد درمان و معالجه‌های موقتی هم مثمر نبود و مشکلات دیگری را ایحاد کرده است و به این دلیل حال مردم و معیشت خوب نیست.

وی افزود: در مسئله اقتصاد گام‌هایی بلندی لازم است تا مردم طعم شیرین عدالت را بچشند، درد نبود عدالت و وجود فساد از درد معیشت برای مردم سنگین‌تر است.

حاجی بابائی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد، گفت: خوشبختانه در استان همدان حاشیه‌های سیاسی و اجتماعی خیلی وجود ندارد و مسئولان استانی قبول کردند که افزایش سرمایه اجتماعی حرف اول را می‌زند و با وجود سلایق مختلف می‌دانند که برای رضایت عمومی قدم بردارند.

نماینده مردم همدان در مجلس ابراز کرد: وضعیت کار در همدان خوب است اما به معنای نبود مشکل در واحدهای تولیدی نیست چراکه نقدینگی به شدت افزایش پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: در دستگاه قضا نیاز به یک نگاه تربیتی وجود دارد، اینکه در زندان‌ها یک نگاه رحمانی باشد که این افراد لزوماً فسادخیز نیستند.

سید سعید شاهرخی، استاندار همدان گفت: ظرفیت‌های خوبی در استان وجود دارد و همین باعث شد همدان یکی از ۱۴ استان برتر در مدیریت کرونا باشد.

انتهای پیام
captcha