تروریسم؛ تهدیدی بزرگ علیه امنیت و صلح در جهان
کد خبر: 3970573
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

تروریسم؛ تهدیدی بزرگ علیه امنیت و صلح در جهان

مدیر مدرسه علمیه ریحانة النبی(س) خواهران اهرم، طی پیامی حادثه تروریستی مدرسه سیدالشهدا(ع) کابل را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، سلیمه بابایی‌نیا، مدیر مدرسه علمیه ریحانة‌النبی(س) اهرم در پیامی، حادثه تروریستی در کابل را محکوم کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَ سَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ

حمله تروریستی دست پرورده‌های آمریکا و وهابیت خبیث به مدرسه دخترانه سیدالشهدا علیه السلام در کابل و به شهادت رساندن آن عزیزان در این حادثه تلخ، موجب تأسف و تأثر ملت بزرگ ایران شده است.

امروزه تروریسم تهدیدی بزرگ علیه امنیت و صلح در جهان و بر هم زننده نظم جهانی است که پهنه وسیعی از دنیا به ویژه کشورهای اسلامی مانند فلسطین، یمن، عراق و افغانستان را در برگرفته است و متاسفانه با اندوه فراوان شاهد جنایات تروریستی هستیم که نتیجه آن، خسارت عظیم جان شریف انسان ها و ایجاد نا امنی در این کشورها شده است.

وقوع این حادثه تروریستی در ماه مبارک رمضان، یک اقدام غیر انسانی و غیر اسلامی افراد فرقه گرا و افراطی است که با خیال واهی خویش، رویش جوانه های علمی را در کشورهای اسلامی متوقف می سازند که این بار نیز با زیر پا گذاشتن مرزهای عدالت و انسانیت، مشی جاهلانه خویش را آشکار تر ساختند.

اینجانب این اقدام تروریستی را محکوم نموده و مراتب تسلیت و همدردی خود را با ملت شریف افغانستان و خانواده‌های داغدار این حادثه تلخ به ویژه جامعه دانش آموزی کابل اعلام نموده و انزجار خود را از حضور ظالمانه و خباثت بار تروریست‌های فرقه گرا در منطقه اعلام می‌دارم و امید است با حمایت و همکاری تمام جوامع اسلامی شاهد از بین رفتن این غده‌های چرکین تروریستی در کل دنیا باشیم.»

 

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha