آرامستان بهشت محمدی سنندج در روزهای پایانی رمضان تعطیل است
کد خبر: 3970698
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹

آرامستان بهشت محمدی سنندج در روزهای پایانی رمضان تعطیل است

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از بسته بودن درب‌های آرامستان بهشت محمدی سنندج در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و ایام عید فطر خبر داد و گفت: شهروندان سنندجی در روزهای پایانی ماه رمضان جهت زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی مراجعه نکنند.

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از شهرداری سنندج، عباس کریمیان، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج امروز، 20 اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: شهروندان هرساله براساس سنت دیرینه در روزهای پایانی ماه رمضان و منتهی به عید فطر جهت زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در یک سال گذشته به واسطه شیوع ویروس کرونا امکان مراجعه به آرامستان و زیارت اهل قبور وجود نداشته است، افزود: بر اساس دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و در راستای جلوگیری از تجمع شهروندان زیارت اهل قبور برای شهروندان در یک سال گذشته ممنوع بوده است.

کریمیان از بسته بودن درب‌های آرامستان بهشت محمدی در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و منتهی به عید فطر خبر داد و افزود: شهروندان سنندجی در روزهای پایانی ماه رمضان جهت زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی مراجعه نکنند چرا که درب‌های آرامستان همچنان بسته است.

وی از شهروندان سنندجی درخواست کرد: جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری و جهت حفظ سلامتی خود و اطرافیان از مراجعه و تجمع در پشت درب‌های آرامستان خودداری کنند.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج یادآور شد: تمامی کارکنان سازمان آرامستان جهت انجام امور کفن و دفن و تسغیل اموات در آماده‌باش به سر می‌برند.

انتهای پیام
captcha