تولید 50 هزار کارت ادعیه و حدیث در کردستان
کد خبر: 3970979
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲

تولید 50 هزار کارت ادعیه و حدیث در کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان با اشاره به فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان گفت: در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز، 50 هزار کارت ادعیه و حدیث در ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان تولید شد که به صورت رایگان بین مردم استان توزیع می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان امروز، 21 اردیبهشت‌ماه در نشست تخصصی «نماز و رسانه»، با اشاره به اینکه نماز راز و نیازی با خالق هستی است، اظهار کرد: نماز قلعه و حصاری است که وقتی انسان در آن قرار گرفت، از تمام زشتی‌ها و فحشا و منکر مصون ‌می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه سلامتی، آسایش فردی و سعادت اجتماعی است، افزود: نماز به عنوان یکی از دستورات مؤکد خالق کائنات موجب شده که جامعه و فرد سالم بماند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان بیان کرد: حمایت از آثار تولیدی نماز، تألیفات، فعال شدن بخش هنر و شادی در مسجد، اهمیت به خانواده و نماز می‌تواند موجب توسعه فرهنگ نماز در جامعه شود.

وی با اشاره به اینکه در امت آخرالزمان، تنها عبادت نماز و رکوع و سجود است که قوی‌تر خواهد بود و تداوم می‌یابد، اظهار کرد: رسالت همه پیامبران عبادت و نماز است و باید مردم را آگاه کرد که آرامش و آسایش همه ما براساس نماز و عبادت به دست می‌آید.

گلباغی به فعالیت‌های ستاد کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان در راستای ترویج فرهنگ نماز افزود: سال گذشته ۱۷ عنوان کتاب در حوزه نماز حمایت و خریداری شد و در لوح تقدیرهای اهدایی از شعارهایی در حوزه نماز استفاده می‌شود.

وی یادآور شد: آموزش نماز تراویح، تهیه بروشور در حوزه نماز و تجلیل از چهار رسانه برتر در حوزه نماز و قرآن نیز از اقدامات ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان بود‌.

انتهای پیام
captcha