عید فطر؛ جشن وحدت ملت مسلمان ایران
کد خبر: 3971088
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

عید فطر؛ جشن وحدت ملت مسلمان ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه عید سعید فطر فرصت مغتنمی برای انسجام حقیقی به منظور برون رفتن از مشکلات است، افزود: اجتماع روز عید فطر می‌تواند در همدلی و پیوستگی مسلمانان و ملت ایران نقش‌آفرین باشد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان امروز، 22 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان اظهار کرد: عید فطر یکی از برجسته‌ترین اعیاد اسلامی است که پس از یک ماه عنایت خداوندی در به جا آوردن تکلیف و مستحکم شدن دل‌ها به واسطه ایمان و کسب مغفرت الهی زمینه‌ساز شکرگزاری از حق تعالی به خاطر توفیق عبادت و ذکر الهی است.

وی با اشاره به اینکه عید سعید فطر فرصت مغتنمی برای انسجام حقیقی به منظور برون رفتن از مشکلات است، افزود: اجتماع روز عید فطر می‌تواند در همدلی و پیوستگی مسلمانان و ملت ایران نقش‌آفرین باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه عید فطر؛ فرصتی برای تطهیر دل از زنگار گناهان و صفات زشت انسانی و رذایل اخلاقی گفت: امیدواریم بتوانیم از نورانیت کسب شده در این ماه را در طول سال استمرار بخشیم.

وی ادامه داد: عید فطر، روز بازگشتی دوباره به سمت خداوند پس از 30 روز روزه‌داری، شب‌ زنده‌داری و احیا و مراقبت و شستشو درون انسان است.

حجت‌الاسلام سادات یادآور شد: امیدوارم به برکت این روز با عظمت، بغض‌ها و کینه‌ها تبدیل به دوستی و همدلی شود و مؤمنان در صف واحد احساس دوستی و اتحاد کنند و از این فرصت و فضای همدلی مؤمنانه حول محور ولایت به انسجام حقیقی به منظور برون رفت از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و ... در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز آتی دست یابند.

انتهای پیام
captcha