بهرەبرداری از نخستین مجتمع گردشگری سلامت در کردستان
کد خبر: 3971708
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

بهرەبرداری از نخستین مجتمع گردشگری سلامت در کردستان

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان از آماده بهره‌برداری بودن اولین مجتمع «گردشگری سلامت» کردستان خبر داد و گفت: این مجتمع زمینه ایجاد اشتغال بیش از ۳۰ نفر به صورت مستقیم را فراهم خواهد کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، یعقوب گویلیان، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان با همراهی آرمان وطن‌دوست، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری، محمد رشیدی، معاون توسعه و مدیریت استان دیروز، 25 اردیبهشت‌ماه در بازدید از این مجتمع اظهار کرد: این طرح علی‌رغم آماده بودن برای بهره‌برداری به دلیل مشکلاتی مسکوت مانده بود که با رایزنی مشکلات آن برطرف و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به وجود پتانسیل‌های لازم در حوزه گردشگری سلامت در استان افزود: مجتمع دانژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تسهیلات بانکی به میزان یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان زمینه توسعه و ایجاد اشتغال در بخش گردشگری سلامت در کردستان را با توجه به همجواری با منطقه شمال عراق مناسب ارزیابی و بیان کرد: این طرح با حجم سرمایه‌گذاری حدود ۱۰ میلیارد تومان زمینه ایجاد اشتغال برای بیش از ۳۰ نفر به صورت مستقیم را فراهم خواهد کرد.

وی رفع مشکلات و موانع طرح‌های گردشگری را از برنامه‌های معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری استان برشمرد و یادآور شد: این اداره کل آماده همکاری و حمایت از بخش‌های خصوصی توانمند در حوزه‌های مختلف به ویژه گردشگری و صنایع‌دستی است.

انتهای پیام
captcha