سکوت خفت‌بار کشورهای عربی مقابل نسل‌کشی در فلسطین
کد خبر: 3971750
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

سکوت خفت‌بار کشورهای عربی مقابل نسل‌کشی در فلسطین

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران با بیان اینکه متأسفانه جهانیان فقط نظاره‌گر نسل‌کشی در فلسطین هستند گفت: این مسئله زمانی چهره بسیار ناخوشایند و تأسف‌باری به خود می‌گیرد که سران اسلامی ـ عربی مقابل جنایت‌های ضد بشری سکوتی خفت‌بار پیشه کرده‌اند.

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی، مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین، اظهار کرد: دنیا به عینه شاهد تجاوزات رژیم اشغالگر قدس است اما متأسفانه جهانیان فقط نظاره‌گر نسل‌کشی بزرگ در فلسطین هستند و این مسئله زمانی چهره بسیار ناخوشایند و تأسف باری به خود می‌گیرد که سران اسلامی ـ عربی در مقابل جنایت‌های ضدبشری سکوتی خفت‌بار پیشه کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سکوت کشورهای عربی و مسلمان در مقابل جنایت‌های روی داده علیه مردم بی‌دفاع فلسطین چراغ سبزی به اسرائیلی‌ها است، افزود: این به اصطلاح سیاستمداران جهان اسلام نمی‌دانند که روزگاری نه چندان دور این آتش دامان آنها را نیز خواهد گرفت.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران بیان کرد: با توجه به اعترافات مقامات صهیونیستی، این حد از ایستادگی و مقاومت ملت فلسطین در برابر تجاوزگری‌های اسرائیلی‌ها در تاریخ بی‌نظیر بوده است؛ امروز جبهه و نهضت مقاومت اسلامی به کابوس بزرگ غاصبان قدس تبدیل شده است.

وی ادامه داد: جهان اسلام باید از پیله‌ای که به دور خود تنیده‌ بیرون بیاید، چراکه این وضعیت منفعل مسلمانان برای آیندگان می‌تواند هزینه‌های بسیاری به دنبال داشته باشد.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به جنایت هفته گذشته گروهک صهیونیستی ـ تکفیری داعش در افغانستان، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان گروهی منحرف و جنایتکار به‌ نام داعش دست به جنایتی بزرگ علیه دانش‌آموزان دختر در افغانستان زد که در مقابل این جنایت باز هم کشورهای عربی و اسلامی سکوت کردند که این حرکت کشورهای اسلامی به هیچ‌وجه قابل توجیه نبوده و نیست.

وی به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: انتخابات در ایران نماد بارز مردم‌سالاری دینی است و حضور در این همه‌پرسی برای برون‌رفت کشور از وضعیت کنونی، حیاتی و ضروری است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران در پایان به معیارهای یک انتخاب درست اشاره کرد و یادآور شد: باید در انتخاب شخص اصلح معیارهایی همانند پاک‌دستی، تعهد، تخصص، روحیه انقلابی و اسلامی و... از سوی کاندیداها مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha