جمع‌آوری ۱۵ میلیارد تومان زکات فطریه در کردستان
کد خبر: 3971807
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶

جمع‌آوری ۱۵ میلیارد تومان زکات فطریه در کردستان

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از جمع‌آوری ۱۵میلیارد تومان زکات فطریه در سطح شهرهای استان کردستان خبر داد و گفت: پرداخت زکات فطریه امسال بیش از ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، محمدرسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان امروز، 26 اردیبهشت‌ ماه از جمع‌آوری ۱۵ میلیارد تومانی زکات فطریه در سطح شهرهای استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: پرداخت زکات فطریه امسال بیش از ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی با اشاره به توزیع زکات فطریه جمع‌آوری شده بین مردم افزود: تمام زکات جمع‌آوری‌شده با حضور امامان جمعه و مودیان زکات به‌حساب مددجویان کمیته امداد واریز شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بیان کرد: زکاتی که به‌حساب کمیته امداد امام خمینی(ره) واریز شود، اگر اجازه هزینه‌کرد زکات را مؤدیان در اختیار امداد قرار دهند، می‌توانیم به‌حساب مددجویان واریز ‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در اختیار کمیته امداد قرارگرفته که بلافاصله به‌حساب نیازمندان واریز شده است، یادآور شد: در طول ماه مبارک رمضان ۱۶۳ هزار بسته افطاری در قالب غذای گرم و بسته‌های معیشتی به ارزش بیش از هشت میلیارد تومان به مددجویان تحت پوشش از طرف مردم و خیرین کمک شده است.

انتهای پیام
captcha