آغاز ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن روستایی مددجویان کردستانی
کد خبر: 3972028
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

آغاز ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن روستایی مددجویان کردستانی

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از آغاز ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن روستایی مددجویان کردستانی با همکاری سپاه و بنیاد مسکن خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کردستان، محمدرسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در مراسم کلنگ زنی ۱۲ واحد مسکن مددجویان روستایی بیجار، از آغاز ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن روستایی مددجویان کردستانی با همکاری سپاه و بنیاد مسکن استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: این تعداد مسکن در قالب تفاهم‌نامه هزار واحدی مسکن برای نیازمندان کردستانی با همکاری این نهاد و سپاه و بنیاد مسکن ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در قالب این تفاهم نامه ۲۰۰ هزار واحد مسکن در سطح کشور که ۵۰ هزار واحد آن مربوط به امسال است ساخته خواهد شد، افزود: در صورت نیاز و همراهی شوراها و دهیاران در قالب این تفاهم نامه ساخت بیشتر از هزار واحد نیز برای مددجویان کردستانی امکان پذیر است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بیان کرد: علاوه برای این تعداد واحد مسکن روستایی سهمیه ساخت هزار واحد مسکن شهری نیز در برنامه داریم که امسال ساخت ۲۵۰ واحد آن آغاز شده است.

وی ذکر کرد: در مجموع امسال ۲۵۰۰ واحد مسکن در قالب تفاهم‌نامه‌های مختلف و با همکاری سپاه، بنیاد مسکن، سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مستضعفان و از محل اعتبارات این نهاد و کمک خیران ساخته خواهد شد.

شیخی‌زاده با تقدیر از خدمات سپاه استان در زمینه محرومیت‌زدایی و مبازره با فقر در سطح استان یادآور شد: سپاه استان در زمینه خدمت به محرومان در قالب کمک‌های مؤمنانه، اشتغال‌زایی و ساخت مسکن خدمات چشم‌گیر و ارزشمندی طی سنوات گذشته به نیازمندان استان ارائه داده است.

انتهای پیام
captcha