اعزام گروه جهادی «نهال امید» به روستای آویهنگ سنندج
کد خبر: 3972665
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

اعزام گروه جهادی «نهال امید» به روستای آویهنگ سنندج

مسئول روابط عمومی اردوی جهادی گروه نهال امید از اعزام گروهی از اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان به منظور ارائه خدمات پزشکی رایگان طی روزهای 30 و 31 اردیبهشت‌ماه به روستای آویهنگ خبر داد.

مهیار مرزبان، مسئول روابط عمومی اردوی جهادی گروه نهال امید، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: ۶۰ نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان در قالب اردوی جهادی در زمينه‌های فرهنگی، بهداشتی و درمانی به مردم روستای آویهنگ خدمات ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری این اردوی دو روزه در 30 و 31 اردیبهشت‌ماه افزود: در این اردو گروه جهادی «نهال امید» خدماتی از قبیل پزشکی، دندان‌پزشکی، پرستاری، مامایی، آزمایشگاه و فرهنگی ا رائه می‌دهند.

مسئول روابط عمومی اردوی جهادی گروه نهال امید بیان کرد: گروه جهادی نهال امید از سوی اساتید، دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه علوم‌ پزشکی کردستان در راستای کمک‌رسانی به مناطق محروم استان کردستان تأسیس شده است.

وی با اشاره به اینکه اعزام اردوی جهادی به روستای آویهنگ اولین اعزام گروه جهادی نهال امید در سال جاری بوده است، افزود: اردوهای جهادی تا پایان سال در سطح استان ادامه دارد و بیشترین مانور این اردو در سال جاری در بخش کلاترزان و دهستان ژاورود غربی بوده است.

مرزبان با اشاره به اینکه روستای آویهنگ با جمعیت حدود 1400 نفر درشهرستان سنندج، بخش کلاترزان، دهستان ژاورود غربی واقع شده است، یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود طی این دو روز 400 نفر در زمینه پزشکی، 40 نفر دندانپزشکی، 200 نفر آزمایشگاه، 200 نفر مامایی معاینه شوند.

انتهای پیام
captcha