انسجام جبهه مقاومت، اقتدار امت اسلام را در سطح بین‌المللی رقم زد
کد خبر: 3972996
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

انسجام جبهه مقاومت، اقتدار امت اسلام را در سطح بین‌المللی رقم زد

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: انسجام جبهه مقاومت و پیروزی‌هایی که رزمندگان اسلام در یمن دارند در سطح بین‌المللی روشن است و این روند اقتدار را برای امت اسلامی به‌دنبال دارد.

انسجام جبهه مقاومت، اقتدار امت اسلام را در سطح بین‌المللی رقم زدبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، یکم خردادماه در تجمع مردمی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در میدان قدس بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان برای مقابله با اسلام و کشورهای اسلامی با راهبرد کلان، اسرائیل را مستقر کردند چون هدف از حضور رژیم صهیونیستی فقط حکومت در جغرافیای سیاسی محدود نبوده بلکه سلطه بر مسلمانان و کشورهای اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه استقرار اسرائیل در فلسطین راهبرد کلان استکبار جهانی برای سلطه بر جهان اسلام است، تصریح کرد: براساس راهبرد دشمن که آینده را از آن خود می‌دانستند و برای سلطه بر جهان برنامه داشتند، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با همان راهبرد وسیع و کلان از ابتدای پیروی انقلاب اسلامی مسائل را مورد نظر داشتند و از اسرائیل به‌عنوان غده سرطانی یاد کردند که جامعه بشریت را تهدید می‌کند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: شاید روزهای اول آنچه در پیام رسانه‌ها می‌دیدیم همراهی در حد شعار و همدلی بود، اما به برکت خون شهدا و هدایت‌های پیامبرگونه امامین انقلاب، فرصت‌های بزرگی برای مسلمین رقم خورد.

وی با بیان اینکه عنوان روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای زمینه‌سازی این راهبرد کلان است و ‌زمینه وحدت و انسجام امت اسلامی را محقق می‌کند، افزود: باور نمی‌کردند که حزب‌الله لبنان بدون پشتوانه دولت بتواند در جنگ‌ ۳۳ روزه که خیلی از کشورها، رژیم صهیونیستی را کمک می‌کردند، پیروز شود.

نوفرستی گفت: جبهه مقاومت به همراهی و کمک انسان‌های مجاهد نیاز دارد که در امتداد رهبری شجاع و با روحیه جهادی حاج قاسم‌ گونه عمل کنند، چراکه سردار سلیمانی همواره با شجاعت در مقابل دشمنان اشداء علی الکفار و در مقابل خانواده شهدا متواضع بود.

وی تصریح کرد: در ۱۲ روز گذشته نیز صهیونیست‌ها مانده‌اند که چطور فلسطینی‌ها به توان موشکی دست یافتند و مراکز مهم آنها را در موشک باران مورد توجه قرار دادند که به دست و پا افتادند و به‌دنبال آتش بس هستند.

وی گفت: مقام معظم رهبری نیز فرمودند چه ادامه جنایات و چه آتش بس، شکست صهیونیست‌ها را به‌دنبال دارد زیرا آبروی آنها در سطح جهان رفته است.

نوفرستی با بیان اینکه راهبرد دشمن جوامع اسلامی است و داعش غده سرطانی دیگری بود که با انسجام امت اسلامی و شکل‌گیری گردان‌هایی از رزمندگان ایرانی، افغانستانی و پاکستانی شکست خورد، اضافه کرد: رزمندگان اسلام برای اعزام اشک ریختند و به‌دنبال پایان یافتن این غده سرطانی بودند.

وی گفت: شیعه و سنی، علوی و مسیحی همه و همه آمده بودند تا جلوی این غده سرطانی بایستند و در گردان‌هایی با زبان و مذهب مختلف برای دین اسلام جنگیدند که هنر اسلام و ولایت است.

امام‌جمعه موقت بیرجند ادامه داد: این انسجام، جبهه مقاومت را ایجاد کرد و آنجا که حق و پرچم هدایت باشد همه را جمع می‌کند، امروز همین جبهه مقاومت با موشک باران و تمام توان در مقابل دشمن ایستاد و این انسجام زمینه رعب و وحشت را در دشمن ایجاد کرد.

وی گفت: مقام معظم رهبری از مردم هر کشور می‌خواهند که از مسئولان خود این حق شرعی را مطالبه کنند و نمی‌شود در گوشه‌ای از کشورهای اسلامی خون جوانان مسلمان ریخته شود و ما بی‌تفاوت باشیم.

نوفرستی یادآور شد: این انسجام جبهه مقاومت و پیروزی‌هایی که رزمندگان اسلام در یمن دارند در سطح بین‌المللی روشن است و این روند اقتدار را برای امت اسلامی به‌دنبال دارد.

وی بیان کرد: انسجام در درون جبهه مقاومت و پیروزی‌های ملت فلسطین نشان داد که دشمن شکست‌پذیر است.

انتهای پیام
captcha