راه‌اندازی مجموعه فرهنگی تربیتی شهید سلیمانی به نفع مناطق محروم
کد خبر: 3973005
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
از سوی گروه جهادی مکتب سلیمانی انجام شد؛

راه‌اندازی مجموعه فرهنگی تربیتی شهید سلیمانی به نفع مناطق محروم

تمامی هزینه‌های راه‌اندازی مجموعه فرهنگی، تربیتی شهید سلیمانی که در محل مسجد شهید بهشتی تهران ایجاد شده است، از سوی اعضای گروه جهادی مکتب سلیمانی تأمین شده و درآمد حاصله از آن نیز صرف هزینه‌های این گروه جهادی در رفع محرومیت از نیازمندان و محرومان خواهد شد.

به گزارش ایکنا، گروه‌های جهادی مختلف تاکنون خدمات ثمربخشی را در مناطق محروم انجام داده‌‌اند و هر زمانی که نقطه‌ای از کشور با بحران مواجه شده، برای خدمت به همنوعان خود حاضر شده‌اند. با شیوع بیماری کرونا و فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک مؤمنانه و مواسات، فعالیت گروه‌های جهادی در کشور نیز رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و بسیاری از آن‌ها به صورت خودجوش به اجرای طرح‌های مختلف به ویژه طرح‌های مربوط به معیشت اقدام کرده‌اند.

گروه جهادی مکتب سلیمانی از جمله گروه‌هایی است که با فعالیت‌های جهادی خود برای رفع محرومیت از نیازمندان و مستضعفان مناطق مختلف، به ویژه خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و جانبازان، قدم در مسیر سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، گذاشته است.

یکی از فعالیت‌های جدید این گروه جهادی، ایجاد مجموعه‌ای فرهنگی، تربیتی و ورزشی است تا بتواند از طریق درآمدهای حاصله از آن، گام‌های مؤثرتر و بیشتری در مسیر محرومیت‌زدایی و رفع نیاز نیازمندان بردارد. گروه جهادی مکتب سلیمانی پیش از این نیز برنامه‌های فراوانی در استان‌های مختلف و محروم کشور همچون سیستان و بلوچستان و هرمزگان اجرا کرده است.

به همت اعضای گروه جهادی مکتب سلیمانی، مجموعه فرهنگی، تربیتی، ورزشی شهید سلیمانی شامل ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی، تکواندو، کاراته و دیگر رشته‌های فرهنگی و ورزشی راه‌اندازی شده است.

همچنین، این مجموعه چندمنظوره ویژه آقایان (ساعت 16 تا 23) و بانوان (ساعت 8 تا 16) زیر نظر مربیان و اساتید برجسته فرهنگی و رزشی کشور تدارک دیده شده است.

علاقه‌مندان برای حضور و بهره‌مندی از امکانات این مجموعه می‌توانند به نشانی تهران، اتوبان حکیم شرق به غرب، بعد از یادگار امام(ره)، ورودی پارک نهج‌البلاغه، خیابان شهید بهشتی، مسجد شهید بهشتی، مجموعه فرهنگی، تربیتی، ورزشی شهید سلیمانی مراجعه کرده و یا با شماره 09385002032 تماس گیرند.

تمامی هزینه‌های راه‌اندازی این مجموعه فرهنگی، تربیتی که در محل مسجد شهید بهشتی تهران ایجاد شده است، از سوی اعضای گروه جهادی مکتب سلیمانی تأمین شده و درآمد حاصله از آن نیز صرف هزینه‌های این گروه جهادی در رفع محرومیت از نیازمندان و محرومان خواهد شد.

انتهای پیام
captcha