امیدآفرینی موجب مشارکت حداکثری در انتخابات می‌شود
کد خبر: 3973688
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

امیدآفرینی موجب مشارکت حداکثری در انتخابات می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه باید در این آستانه انتخابات برای امیدآفرینی و شورآفرینی، چهره به چهره از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم، گفت: امیدآفرینی موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان امروز، چهارم خردادماه در دیدار با فعالان اجتماعی که با موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری برگزار شد، اظهار کرد: امیدآفرینی موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو خواهد شد.

وی با ابراز تأسف از اینکه برخی مشکلات کنونی جامعه را به حاکمیت ربط می‌دهند، افزود: دولتمردان دلیل تعلل و ناتوانی در حل معضلات را ناشی از نداشتن اختیارات کافی دانسته در حالی که این یک درد است و سؤال اینجاست اگر اختیارات نداشتند چرا باز هم برای کاندیداتوری در انتخابات پیش رو، ثبت‌نام کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه باید در این آستانه انتخابات برای امیدآفرینی و شورآفرینی، چهره به چهره از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم، بیان کرد: مردم باید مراقب باشند که از بین کاندیداهای مورد تأیید شورای نگهبان، گزینه اصلح‌تر را نتخاب کنند.

وی تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه ایران را در طول 200 سال گذشته بی‌سابقه دانست و افزود: هیچ کشوری همچون ایران در تحریم نبوده که باید در کنار انعکاس مشکلات کنونی این‌ها نیز بیان شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی با تأکید بر اینکه حقایق و دستاوردهای نظام بیان شود، یادآور شد: گرچه اشکالات و معضلات اقتصادی در کشور وجود دارد اما اقدامات خوبی نیز انجام شده که باید بازنگری شود.

انتهای پیام
captcha