اعلام فراخوان شرکت در بیست‌وچهارمین دوره «ازدواج دانشجویی» در کردستان
کد خبر: 3973803
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

اعلام فراخوان شرکت در بیست‌وچهارمین دوره «ازدواج دانشجویی» در کردستان

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کردستان از اعلام فراخوان شرکت در بیست‌وچهارمین دوره ازدواج دانشجویی از امروز، پنجم خردادماه در سطح دانشگاه‌های استان کردستان خبر داد و گفت: شهریورماه سال جاری آخرین مهلت ثبت‌نام در این مراسم خواهد بود.

حجت‌الاسلام محرم بیابانی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: ازدواج‌های دانشجویی موجب تشویق و ترغیب خانواده‌ها به ازدواج آسان می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت خانواده و ازدواج در اسلام افزود: قرآن بر مواردی تأکید کرده است که توجه به آنها و در رأس امور قرار دادن آن‌ها خانواده‌ها را به سوی خوشبختی سوق می‌دهد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کردستان محبت، مودت، مدارا و رفتار خوب را از شروط زندگی موفق از دیدگاه قرآن دانست و بیان کرد: زوج‌های جوان برای گرم شدن کانون خانواده و زندگی خود باید این امور را همواره مورد توجه خود قرار دهند.

وی از اعلام فراخوان شرکت در بیست‌وچهارمین دوره ازدواج دانشجویی از امروز، پنجم خردادماه در سطح دانشگاه‌های استان کردستان خبر داد و گفت: شهریورماه سال جاری آخرین مهلت ثبت‌نام در این مراسم خواهد بود.

حجت‌الاسلام بیابانی با اشاره به اینکه دانشجویانی که تاریخ عقد آن‌ها از 1398/1/1 تا 1400/3/1 بوده است، می‌توانند در این مراسم ثبت‌نام کنند، افزود: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی ثبت‌نام در بیست‌وچهارمین دوره ازدواج دانشجویی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در بیست‌وچهارمین دوره ازدواج دانشجویی باید به آدرس ezdevaj.nahad.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کردستان در پایان یادآور شد: زوج‌های جوان شرکت‌کننده باید پرینت ثبت‌نام خود را تحویل نهاد رهبری دانشگاه کردستان کنند و اصل مدارک توسط ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه رؤیت و تأیید شود.

انتهای پیام
captcha