مسابقه «نامه‌ای به شهید یدالله محمدی» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3974607
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰

مسابقه «نامه‌ای به شهید یدالله محمدی» در کردستان برگزار می‌شود

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان از برگزاری مسابقه «نامه‌ای به شهید یدالله محمدی» (فهمیده کردستان) به همت بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان خبر داد.

سهیلا شیخی، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از انتشار فراخوان رویداد ادبی «نامه‌ای به شهید یدالله محمدی»، سوم خردادماه در استان منتشر خبر داد و اظهار کرد: مسابقه «نامه‌ای به شهید یدالله محمدی» به همت بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با پرداختن به اهمیت نامه‌نگاری و پرداختن به موضوع نامه به شهید از اهداف برگزاری این مسابقه ادبی است، افزود: علاقه‌مندان گروه سنی ادبی 12+ و 9+ نو نگاه و نونهال می‌توانند با ارسال آثار خود  در این رویداد شرکت کنند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان آخرین مهلت ارسال آثار به این مسابقه ادبی را ۲۷ خردادماه جاری دانست و بیان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به آدرس ایمیل بخش مکاتبه‌ای استان mokatebe.kordestan@kpf.ir ارسال کنند.

وی یادآور شد: شهید یدالله محمدی، فهمیده کردستانی در ۱۷ آذرماه سال ۵۱ متولد و در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۶۶ به شهادت رسید و آشنایی با زندگینامه این شهید والامقام با ارسال فایل الکترونیکی کتاب زندگینامه ایشان برای اعضای نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha