مشکلات موجود نتیجه انتخاب نادرست است نه انقلاب
کد خبر: 3974640
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

مشکلات موجود نتیجه انتخاب نادرست است نه انقلاب

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی گفت: مشکلاتی که در حال حاضر در کشور وجود دارد نتیجه انتخاب نادرست ما است نه انقلاب.

مشکلات موجود نتیجه انتخاب نادرست است نه انقلابقاسم جعفری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه اهمیت اصل مشارکت در انتخابات را کسی نمی‌تواند زیر سوال ببرد، افزود: فطرت انسان به گونه‌ای است که دوست ندارد دیگران برای زندگی شخصی او تصمیم بگیرند و از همین جهت مشارکت در انتخابات اهمیت بسیاری دارد و با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، از دخالت دیگران در کشور جلوگیری می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه عدم حضور در انتخابات به نوعی پاک کردن صورت مسئله است، اظهار کرد: مشکلاتی که در کشور وجود دارد نتیجه انتخاب مسئول نادرست از سوی ما است و نباید به علت انتخاب اشتباه، انقلاب را زیر سوال ببریم.

عضو هیئت علمی دانشگاه‌ پیام نور خراسان شمالی با تاکید بر اینکه تمام مردم متدین و غیر متدین، وطن خود را دوست دارند، تصریح کرد: حتی اگر کسی الزامات شرعی را قبول ندارد، اما قطع به یقین کشور و مملکت خود را دوست دارد و همین مسئله یکی از مهم‌ترین دلایل حضور در پای صندوق‌های رای است تا اجازه ندهیم دشمن از عدم مشارکت ما در روز انتخابات، خوشحال شود.

جعفری در خصوص انسجام جبهه‌های اصولگرا و اصلاح طلب برای انتخابات سال جاری‌، تاکید کرد: باید از ایجاد جو دوقطبی کاذب بپرهیزیم و هر کسی که به دنبال پیشرفت و توسعه کشور است در میدان حضور داشته باشد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: انسجام جبهه‌های اصولگرا و اصلاح طلب موجب می‌شود از مصادره قدرت توسط گروه خاص در کشور جلوگیری شود و این مسئله بسیار مورد اهمیت است.

وی در خصوص وظیفه مردم پس از انتخاب رئیس جمهور و اعضای شورای شهر، اظهار کرد: مردم نباید مسئولینی که انتخاب می‌کنند را پس از انتخابات رها کنند و باید مسئولین نیز شرایطی را فراهم کنند که مردم بتوانند مشکلات و نارضایتی‌های خود را به خوبی و از راه درست به مسئولین منتقل کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی در رابطه با راهکارهای رساندن صدای مردم به مسئولان کشور، گفت: یکی از راهکارهای مهم می‌تواند تقویت رسانه‌های استانی باشد که بتوانند آزادانه و منصفانه مشکلات موجود را به گوش مسئولان برسانند و پل ارتباطی مناسبی بین مردم و مسئولان باشند.

انتهای پیام
captcha