تکریم امام خمینی(ره) وظیفه اخلاقی، سیاسی و دینی ما است
کد خبر: 3975270
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
امام جمعه شهرستان دیر:

تکریم امام خمینی(ره) وظیفه اخلاقی، سیاسی و دینی ما است

امام جمعه شهرستان دیر، ضمن تجلیل از شخصیت حضرت امام(ره) بیان کرد: بر اساس آیات قرآن کریم و روایات معصومین(ع)، تکریم امام خمینی(ره) وظیفه اخلاقی، سیاسی و دینی ما است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، نشست هماهنگی تشکیل ستاد ساماندهی مبلغان انتخابات شهرستان دیر امروز، 12 خرداد با حضور امام جمعه دیر، مدیر و اساتید مدرسه علمیه برادران دیر، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان دیر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مسئول گروه جهادی و تعدادی از روحانیون شهرستان در دفتر امام جمعه شهر دیر برگزار شد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام ابراهیم بحرانی، مدیر مدرسه مهدی موعود(عج) شهرستان دیر هدف از تشکیل جلسه را ساماندهی روحانیون و مبلغین شهرستان برشمرد و گفت: هدف از تشکیل این جلسه، ساماندهی روحانیون و مبلغین شهرستان برای دعوت و تشویق مردم برای حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی و بیان شاخص‌های کاندیدای اصلح بیان است.

در ادامه حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه شهرستان دیر نیز ضمن تجلیل از شخصیت حضرت امام(ره) بیان کرد: بر اساس آیات قرآن کریم و روایات معصومین(ع)، تکریم امام خمینی(ره) وظیفه اخلاقی، سیاسی و دینی ما است.

وی گفت: تکریم واقعی امام(ره)، تبیین اندیشه‌ها و ادامه راه ایشان است و از اندیشه‌های حضرت امام(ره) تأکید بر حضور مردم در صحنه و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور مردم در انتخابات است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha