اعزام گروه جهادی «رأیت العباس» به روستاهای سنندج
کد خبر: 3975402
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

اعزام گروه جهادی «رأیت العباس» به روستاهای سنندج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج از حضور گروه جهادی پزشکان و دندانپزشکان بسیجی به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی(ره) در دهستان نگل طی روزهای ۱۳ لغایت ۱۵ خرداد ماه در سنندج خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، سرهنگ حسن عسکری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج شامگاه گذشته، 12 خردادماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: گروه جهادی «رأیت العباس» متشکل از ۷۰ نفر از پزشکان و دندانپزشکان بسیجی همزمان با ایام ارتحال امام خمینی(ره) به روستاهای سنندج اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این پزشکان و دندانپزشکان بسیجی به دعوت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در قالب گروه جهادی به روستاهای دهستان نگل اعزام شدند، افزود: این گروه جهادی از 13 تا 15 خردادماه به بیماران روستاهای محروم سنندج خدمات ارائه می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج با اعلام اینکه پزشکان و دندانپزشکان حاضر در این گروه جهادی با حضور در دهستان نگل اقدام به ویزیت رایگان و معالجه بیماران روستاهای این منطقه می‌کنند، بیان کرد: در این اردوی جهادی خدمات دندانپزشکی در قالب ۱۰ یونیت مجهز از ترمیم و عصب‌کشی تا معالجه تکمیلی به بیماران ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: پزشکان عمومی، طب اورژانس، طب اسلامی، ماما، متخصص قلب و عروق، ارتوپد، اطفال، پوست و مو، گوش و حلق و بینی، خدمات آزمایشگاهی از دیگر گروه‌هایی هستند که در این اردوی جهادی حضور دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج افزود: این گروه جهادی با هزینه شخصی خود و کمک‌های خیرین در این اردوی سه روزه علاوه بر ویزیت رایگان بیماران بیش از ۱۵ میلیارد ریال دارو و پنج میلیارد ریال وسایل دندانپزشکی را نیز به مردم تقدیم خواهند کرد.

عسکری از همه خیرین و گروه‌های مردمی منطقه خواست که بیماران نیازمند را در منطقه برای معالجه و بهره‌مندی از خدمات این گروه جهادی طی روزهای مدنظر رهنمون کنند.

انتهای پیام
captcha