اعلام فراخوان همایش «نظام تربیت اوان کودکی» در کردستان
کد خبر: 3975885
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

اعلام فراخوان همایش «نظام تربیت اوان کودکی» در کردستان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از اعلام فراخوان همایش «نظام تربیت اوان کودکی» بین فرهنگیان و اندیشمندان کردستانی خبر داد و گفت: این همایش به همت پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در هفته پایانی تیرماه سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

صدیقه عبداللهی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: همایش «نظام تربیت اوان کودکی» به همت پژوهشگاه مطالعات آموزش‌و‌پرورش در هفته پایانی تیرماه سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی از اعلام فراخوان این همایش علمی بین فرهنگیان استان کردستان خبر داد و افزود: تبیین چشم انداز تعلیم و تربیت اوان کودکی در نظام آموزش و پرورش، شناسایی استلزامات اجرایی شدن آن و ارائه پیشنهادهایی به سیاستگذاران به منظور اجرای بهینه آن از مهم ترین اهداف این همایش علمی ـ فرهنگی است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به مهلت ارسال مقاله به همایش «نظام تربیت اوان کودکی» بیان کرد: اندیشمندان و صاحب نظران و فرهنگیان و متخصصان حوزه تعلیم و تربیت تا 20 خردادماه جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

وی با اعلام اینکه شرکت‌کنندگان در این همایش باید مقالات خود را به آدرس الکترونیکی rie@medu.ir ار سال کنند، ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و محدودیت زمانی از کلیه فرهنگیان، صاحب نظران و متخصصان حوزه تعلیم و تربیت دعوت می‌شود در این همایش مشارکت فعال داشته باشند.

عبداللهی یادآور شد: دوره اوان کودکی، تجارب ملی و جهانی، مبانی نظری، اصول و اهداف تربیت و مراقبت اوان کودکی، دیدگاه‌های بومی و جهانی، نقد دیدگاه‌ها، برنامه‌های آموزشی و مراقبتی، محتواهای چاپی و دیجیتالی، اسباب‌بازی‌ها، الگوها و روش‌های مراقبتی و آموزشی، تربیت مربی و نیروی انسانی مورد نیاز، مکان، فضا و تجهیزات مناسب برای مراقبت و آموزش کودکان و عوامل سهیم و مؤثر فضای مجازی، رسانه‌ها، خانواده را از محورهای این همایش است.

انتهای پیام
captcha