برگزاری اختتامیه مسابقه تلویزیونی «اسراء» در تیرماه
کد خبر: 3975958
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

برگزاری اختتامیه مسابقه تلویزیونی «اسراء» در تیرماه

مراسم اختتامیه فصل دهم مسابقه تلویزیونی اسراء در تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری اختتامیه مسابقه تلویزیونی اسراء در تیرماه

به گزارش ایکنا، پخش تکرار فصل دهم مسابقه تلویزیونی اسراء از امروز، هفدهم خردادماه از شبکه قرآن و معارف سیما آغاز می‌شود. بر همین اساس تمام 80 برنامه این مسابقه تلویزیونی طی روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

پخش فصل دهم این مسابقه تلویزیونی طی هفته‌های گذشته به پایان رسید و با برگزاری مراسم اختتامیه، فصل دهم مسابقه تلویزیونی اسراء به پایان می‌رسد.

پیش‌بینی می‌شود، مراسم اختتامیه این مسابقه تلویزیونی بعد از انتخابات ریاست جمهوری و در تیرماه برپا شود، همچنین این مراسم با حضور محدود برگزیدگان رشته‌های مختلف برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، مسابقه تلویزیونی اسراء در سه رشته تلاوت‌های تقلیدی، دعاخوانی، مداحی و اجرای تلویزیونی به روی آنتن رفت. در مرحله نهایی این مسابقه و پس از بررسی اولیه آثار ارسالی، ۳۸۰ نفر در مرحله تلویزیونی تلاوت و اجراهای خود را ارائه دادند.

از جمله داوران این مسابقه می‌توان به مهدی غلام‌نژاد، مسعود نیک‌دستی، ‌محمدرضا پورزرگری، صالح‌ اطهری‌فرد، قاسم رضیعی و سیدجواد سادات‌فاطمی در بخش تلاوت تقلیدی اشاره کرد. همچنین در بخش اجرا ندا ملکی، راحله امینیان، مجید یراقبافان و پورحسین در تیم داوری حضور داشتند. در رشته مداحی، محمدرضا غلامرضازاده و رشته دعاخوانی هم علیرضا بکایی داوری داشتند. داوران این دوره به دو صورت حضوری و مجازی به امر قضاوت اجراها پرداختند.

انتهای پیام
captcha