فعالیت مرکز مکتب‌الرضا(ع) برای پسران دانش‌آموزن
کد خبر: 3976274
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

فعالیت مرکز مکتب‌الرضا(ع) برای پسران دانش‌آموزن

مرکز مکتب‌الرضا(ع) تهران فعالیتش را از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت آموزش مباحث قرآنی، اعتقادی و اخلاقی به دانش‌آموزان پسر آغاز کرده است.

به گزارش ایکنا، مرکز مکتب‌الرضا در جوار مسجد امام رضا(ع) خیابان نفیس تهران، دایر است.

فعالیت این مرکز از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، با کلاس‌های قرآن آغاز شده و در سال‌های اخیر به مانند سایر مراکز آموزشی، دوره‌های خود را به جای تعطیلی در بستر فضای مجازی برگزار کرده است.

محمد پیروزوند، مسئول مرکز، درباره فعالیت‌های آن گفت: پیش از آغاز شرایط کرونا، 60 دانش‌آموز در مرکز، تحت تعلیم بودند. فعالیت مرکز از دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول(نوجوانان) آغاز می‌شود. آموزش دانش‌آموزان با روخوانی قرآن و احکام مقدماتی آغاز می‌شود و سپس در سطوح بعدی، اصول اعتقادی، مباحث تجویدی، علوم و فنون قرائت آموزش داده می‌شود و با زبان انگلیسی، کامپیوتر و ورزش آشنا می‌شوند.

مرکز مکتب‌الرضا(ع) با وجود مجاورت در مسجد امام رضا(ع) میدان خراسان، خیابان خاوران، خیابان نفیس(شهید ناصری) اما به صورت مردمی اداره می‌شود و این مجموعه دوره‌هایش را از چهارشنبه این هفته به صورت حضوری آغاز خواهد کرد و دو روز در هفته، شنبه و چهارشنبه در نوبت عصر، دوره‌ها ویژه نوجوانان و یکشنبه‌ها ویژه بزرگسالان برپا خواهد شد.

بنابر گفته محمدرضا پیروزوند «به این نتیجه رسیده‌ایم که برای پیشرفت در فعالیت‌های آینده مرکز، برنامه‌های جذاب برای خانواده‌ها داشته باشیم تا زمینه برای حضور فرزندان پسر فراهم شود.»

یادآور می‌شود، مرکز مکتب‌الرضا(ع) از سوی حجت‌الاسلام زرین تأسیس شد و سپس حجت‌الاسلام بیدگلی، که به دلیل ابتلا به کرونا به تازگی دار فانی را وداع گفته است، اداره می‌شد.

انتهای پیام
captcha