ورزشکاران اردبیلی برای صیانت از ارزش‌های انقلاب به قهرمانی خود پشت پا زدند
کد خبر: 3976435
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

ورزشکاران اردبیلی برای صیانت از ارزش‌های انقلاب به قهرمانی خود پشت پا زدند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ورزشکاران اردبیلی برای صیانت از ارزش‌های انقلاب به قهرمانی خود پشت پا زده و از رویارویی با نمایندگان رژیم کودک‌کش اسرائیل ممانعت به عمل آوردند که شایسته تقدیر و قدردانی هستند.

رضازاده// ورزشکاران اردبیلی برای صیانت از ارزش‌های انقلاب به قهرمانی خود پشت پا زدندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار پاسدار جلیل بابازاده‌قانع، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، 19 خردادماه، در مراسم تجلیل از سعید اکوانپور در اردبیل، اظهار کرد: قدردان ورزشکارانی هستیم که در اوج قهرمانی به قهرمانی خود پشت پا زدند و برای صیانت از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی از رویارویی با نمایندگان رژیم کودک‌کش اسرائیل ممانعت به عمل آوردند.

وی بیان کرد: حرکت ورزشکارانی که از سکوی قهرمانی ملی و بین‌المللی گذشته و برای انقلاب جمهوری اسلامی ارزش و احترام قائل شده‌اند به یک حرکت ماندگار و ارزشمند مبدل شد که شکوه و عظمت همه نسل‌ها را به‌دنبال داشت و حرکتی الگویی برای ورزشکاران استان و کشورمان است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: قهرمانان ورزشی کشورمان که این مهم را در تاریخ رقم زدند، بی‌شک این حرکت را از امام علی(ع) الگو گرفته‌اند، چراکه شخصیت امام علی(ع) بر مبنای شجاعت، عبادت، ایثار، مردم‌دوستی، صبر و تحمل و اقدام بود و گاهی اوقات اقدامی در چنین حیطه‌ها سبب تقویت بعد جهاد و ایثار می‌شود.

بابازاده‌قانع تصریح کرد: برای گرامیداشت و تجلیل از چنین قهرمانان و ورزشکارانی که بسیار قهرمان‌تر از آنی هستند که متصور می‌شود، بایستی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی اهتمام ویژه‌ای به کار گرفته و در راستای تحقق اهداف مورد نظر برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: سعید اکوانپور که در مسابقات بین‌المللی جوانان سال 2017 ترکیه حاضر به مسابقه با رقیب اسرائیلی خود نشد یک الگو و اسوه برای هم‌سن و سال‌های خود و فعالان در عرصه ورزشی است.

انتهای پیام
captcha