فراهم شدن سامانه آموزشی «سریر» برای کلاس‌های مجازی قرآن
کد خبر: 3976861
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
از سوی اتحادیه قرآنی یزد انجام می‌گیرد؛

فراهم شدن سامانه آموزشی «سریر» برای کلاس‌های مجازی قرآن

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی مردمی قرآن و عترت استان یزد از هماهنگی با یکی از شرکت‌های فناوری اطلاعات به منظور فراهم کردن بستر واحد فضای مجازی برای کلاس‌های قرآن خبر داد.

محمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی مردمی قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: یکی از مصوبات جلسه هیئت مدیره، فراهم کردن بستر مجازی یکسان برای تشکل‌های قرآنی به منظور تسهیل در برگزاری کلاس‌ها بود و در این راستا، جلسات متعددی با یکی از شرکت‌های فناوری اطلاعات برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه سامانه آموزشی «سریر» با این عنوان فراهم شد، اظهار کرد: این سامانه از ابتدای تیرماه فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد، هر چند به صورت پایلوت و آزمایشی مدتی انجام و پس از بررسی امکانات سامانه، ایرادات آن به شرکت مربوطه اطلاع‌رسانی شد و از ماه آینده به منظور بهره‌مندی از سامانه یکپارچه، دوره‌های آموزشی در این بستر اجرا می‌شود.

شایق در پاسخ به این سؤال که آیا پس از ریشه‌کنی کرونا این سامانه آموزشی فعال خواهد بود یا خیر؟ گفت: به دلیل علاقه‌مندی تعدادی از قرآن‌دوستان به حضور در بستر فضای مجازی به دلایلی چون مشغله، تحصیل، بعد مسافت و ... این سامانه فعال است تا دوره‌های مجازی در کنار حضوری برگزار شود و زمینه بهره‌مندی تمام قرآن‌دوستان فراهم باشد.

انتهای پیام
captcha