فارغ‌التحصیلی بانوان حافظ قرآن مدرسه «فدک الزهرا(س)» در عراق
کد خبر: 3977090
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

فارغ‌التحصیلی بانوان حافظ قرآن مدرسه «فدک الزهرا(س)» در عراق

مراسم فارغ‌التحصیلی بانوان حافظ قرآن مدرسه قرآنی فدک الزهرا (س) از سوی شعبه مدارس دینی بانوان آستان مقدس عباسی در عراق برگزار شد.

آماده// مراسم فارغ‌التحصیلی بانوان حافظ قرآن در آستان عباسی برگزار شد
به گزارش ایکنا؛ به نقل از شبکه جهانی الکفیل، در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد الصافی، نماینده آیت‌الله سیستانی و شماری از کارکنان مدارس دینی بانوان حضور داشتند.
 
بشری الکنانی، مسئول شعبه مدارس دینی الکفیل در این مراسم اظهار کرد: ما فارغ‌التحصیلی خواهرانی را برگزار کرده‌ایم که به زیبایی به کتاب خدا روی آورده‌اند، لذا برای تشویق و حمایت از سایر بانوان این مراسم را برپا کرده‌ایم تا در ایجاد نسلی قرآنی و حافظ قرآن کریم سهیم باشیم.
 
وی افزود: با توجه به اهمیت قرآن برای آستان مقدس عباسی، این مراسم با حضور حجت‌الاسلام سید احمد الصافی برگزار شد و ایشان در سخنانی با تأکید بر اهمیت حفظ قرآن کریم و ارائه مثال‌هایی از آیات قرآن و احادیث نبوی، برای بانوان قرآنی دعا کرد که قرآن شفیع آنها در روز قیامت باشد.
 
الکنانی در ادامه بیان کرد: این مراسم با سخنرانی رضیه حسین رجب، مدیر مدرسه قرآنی فدک الزهرا (س) ادامه یافت و او ضمن خوش‌آمدگویی به بانوان حافظ قرآن به بیان احادیثی از رسول خدا (ص) و اهل بیت (ع) درباره جایگاه حافظ قرآن و آثار دنیوی و اخروی حفظ قرآن کریم پرداخت.
 
در پایان این مراسم، خطبه متقین امام علی (ع) در نهج‌البلاغه از سوی یکی از بانوان حافظ قرآن قرائت و سپس گروه سرود مدرسه قرآنی فدک الزهرا (س) سرودی در این زمینه اجرا کرد.
 
آماده// مراسم فارغ‌التحصیلی بانوان حافظ قرآن در آستان عباسی برگزار شد
انتهای پیام
captcha