دعوت مؤسسه مشکات برای مشارکت فعال در انتخابات
کد خبر: 3977160
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

دعوت مؤسسه مشکات برای مشارکت فعال در انتخابات

مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی مشکات با صدور بیانیه‌ای، مردم را برای شرکت در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش ایکنا، مؤسسه قرآنی مشکات طی بیانیه‌ای مردم را برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مورد تأکید قرار داد.

در بخشی از این بیانیه آمده است؛ در این ۴۳ سال گذشته از آغاز انقلاب اسلامی، این چند سال اخیر، مصائب و مشکلات به اوج خود رسیده است؛ از گرانی و مشکلات معیشت مردم گرفته تا بیکاری، ازدواج و... همه ما هم با هر وضعیت زندگی کم و بیش این مسائل را درک کرده و هر روزه با آنها دست و پنجه نرم می‌کنیم؛ هر کسی هم به نوبه خود تحلیلی از این مشکلات داشته و ریشه آن را در جایی می‌داند... اما آیا همه این‌ها دلیل ناامیدی‌ما می‌شود؟ مگر خداوند متعال در قرآن نمی‌فرماید «لاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ الله» هرگز از رحمت خدا ناامید نشوید...

در بخش دیگری از این بیانیه می‌خوانیم؛ امید داشته باشیم و امیدوارانه عمل کنیم آن هم عمل قرآنی تا بتوانیم شرایط را تغییر دهیم «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» تغییری مثبت در جهت بهبود شرایط زندگی مردم در جهت افزایش عزت هم‌میهنانمان، عزت و سربلندی ایران عزیز، در جهت اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی، همان حکومتی که حاج قاسم عزیزمان از آن به حرم یاد کرد... «امروز قرارگاه حسین‌بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی(ص)» ... ان‌شاءالله همگی می‌آئیم و با بصیرت هم می‌آییم تا با اتحادمان خار چشم دشمنان شده و با انتخابمان مسبب تغییر در سیستم مدیریت کشور شویم.

انتهای پیام
captcha