امید، وحدت و آرامش؛ سه مؤلفه مهم انتخابات
کد خبر: 3977203
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

امید، وحدت و آرامش؛ سه مؤلفه مهم انتخابات

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه مردم کردستان دوستدار نظام و انقلاب هستند، گفت: امید، وحدت و آرامش سه مؤلفه مهم انتخابات است و همه باید برای اعتلا و پیشرفت کشور تلاش کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، ۲۳ خردادماه در همایش حماسه حضور که با شرکت کنش‌گران سیاسی و اجتماعی استان کردستان و شخصیت‌های برجسته کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن مردم در تعیین سرنوشت خود نقش دارند و برگزاری انتخابات و حضور در آن تجلی این معنا خواهد بود.

وی تلاش در تحقق این امر را مهم دانست و افزود: در این مسیر حرکت‌های ایجابی مهم است و حرکات سلبی و نفی دیگران کاری از ما به پیش نخواهد برد و در این راه باید مجاهدت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان استقامت را از ضروریات انتخابات ذکر و بیان کرد: در این راه همه باید سعی کنند با وجود سختی‌های زیاد دوام بیاورند و جا خالی نکنند.

وی با بیان اینکه مردم کردستان دوستدار نظام و انقلاب هستند، افزود: امید، وحدت و آرامش سه مؤلفه مهم انتخابات است و همه باید با پیروی از این سه مؤلفه برای اعتلا و پیشرفت کشور تلاش کنند.

انتخابات؛ عامل افزایش اتحاد ملی

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این همایش اظهار کرد: انتخابات عامل افزایش اتحاد ملی بوده و مشارکت مردم در آن سرنوشت‌ساز خواهد بود.

وی با اشاره به تحرکات بی‌سابقه دشمنان در این برهه تاریخی، افزود: حضور در انتخابات نه تنها عاملی برای تأیید مشروعیت انقلاب و نظام است، بلکه امنیت ملی ما به نوعی به حضور در انتخابات گره خورده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: کسی دلسوز کشور و مملکت است که در این روزها برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تلاش می‌کند و بالعکس کسانی که به هر بهانه‌ای به‌دنبال تحریم این همه‌پرسی هستند، دشمنان واقعی مردم محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در کشور تعیین‌کننده آینده انقلاب و نظام و نماد بارز مردم‌سالاری دینی است، اظهار کرد: با وجود این همه مشکلات در حوزه‌های مختلف امروز ایران اسلامی به رئیس جمهوری دلسوز، مردمی و با روحیه جهادی و عدالت محور نیاز دارد، تا بتواند با مظاهر و عوامل فساد در ساختار دولت و کشور برخورد کند.

حجت‌الاسلام سادات یادآور شد: همه چشم‌ها به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ایران دوخته شده است و بی‌گمان ۲۸ خردادماه در تاریخ این مملکت ماندگار خواهد شد، چراکه مردم در طول چهار دهه از عمر انقلاب نشان داده‌اند که همواره پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌اند.

انتخابات؛ نماد عینی وحدت در جامعه

ماموستا رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه این همایش، وحدت را نماد برادری و یکدلی ذکر و اظهار کرد: انتخابات نماد عینی وحدت در جامعه است.

وی نفاق را مایه دشمنی و نابرابری دانست و گفت: شرکت در انتخابات از دستورات آیات قرآن است و همه ما باید با مشارکت در انتخابات آن را استجابت کنیم، در این راستا مردم کردستان همیشه نشان داده‌اند به آنچه که مایه سعادت ایران اسلامی است، پاسخ خواهند داد.

ماموستا رستمی یادآور شد: شرکت گسترده در انتخابات می‌تواند نمادی برای مطالبه‌گری در آینده باشد و لذا مردم با مشارکت گسترده خود نقش مهمی در سرنوشت و تغییر وضعیت خود دارند.

انتهای پیام
captcha