ورود مجمع مطالعات اسلامی به عرصه خبررسانی
کد خبر: 3977244
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲

ورود مجمع مطالعات اسلامی به عرصه خبررسانی

بخش رسانه‌ای مجمع مطالعات اسلامی برای نخستین بار وارد عرصه خبررسانی می‌شود. این مرکز ماهانه بک مجموعه خبری را منتشر خواهد کرد که با توجه به راهبرد کلی مرکز به فعالیت‌های ماهانه و همچنین مسائل جدیدی می‌پردازد که عامه مردم از نظر دینی با آن مواجه هستند.

 به گزارش ایکنا به نقل از الاهرام، بخش رسانه‌ای مجمع مطالعات اسلامی برای نخستین بار اقدام به انتشار یک بولتن خبری از طریق صفحات رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی خواهد کرد. این اقدام در راستای گام برنامه راهبردی این مرکز به منظور ارتباط پویا با مردم و همچنین معرفی نقش آن در سطوح محلی و بین‌المللی صورت می‌گیرد.

دکتر نظیر عیاد، دبیر کل مجمع مطالعات اسلامی تصریح کرد که این بولتن خبری به صورت ماهانه منتشر می‌شود و به معرفی فعالیت‌های این مجمع و خدمات آن در طول ماه می‌پردازد. علاوه بر این نگاه راهبردهای این مجمع در تحقق نقش تبلیغی و علمی آن با هدف آگاه‌سازی مردم از اموری دینی با تأکید بر شیوه معتدل نیز از خلال این مجموعه خبری ماهانه بازتاب خواهد یافت.

وی افزود که این بولتن خبری یکی از مهم‌ترین اقدامات مجمع مطالعات اسلامی به منظور استفاده از ابزارهای جدید برای تبلیغ دینی و آگاه‌سازی عامه مردم با توجه به مسائل جدیدی است که در دنیای معاصر با آن مواجه هستند.

انتهای پیام
captcha