هنر؛ ابزاری برای رسیدن به کمالات انسانی
کد خبر: 3977411
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

هنر؛ ابزاری برای رسیدن به کمالات انسانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه هنر ابزاری برای پیشرفت، ترقی و رسیدن به کمالات انسانی است، گفت: دف‌نوازی بیانگر رسیدن به کمالات معنوی است که ریشه در اعماق تمدن اسلامی دارد.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی سپاه کردستان، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفان، در همایش «دف، آوای وحدت» که امروز، 24 خردادماه در کنار مجسمه استقامت مردم کردستان برگزار شد، اظهار کرد: طنین نوای دف، دف‌نوازان کردستان پیام صلح را برای مردم دنیا دارد.

وی با اشاره به اینکه هنر ابزاری برای پیشرفت، ترقی، انسانیت و رسیدن به کمالات انسانی است، افزود: دف‌نوازی بیانگر رسیدن به کمال انسانی و معنوی است که ریشه در اعماق تمدن اسلامی دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه مردم کردستان در طول تاریخ انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی افتخارات ارزشمندی ثبت کرده‌اند، افزود: ۲۸ خردادماه امسال به طور قطع شاهد خلق حماسه دیگری به همت مردم ولایتمدار و انقلابی خواهیم بود.

سردار سلیمانی با اعلام اینکه به طور قطع مردم کردستان با حضور در انتخابات روز جمعه فصل نوینی از شکوفایی را در کشور و استان باز می‌کنند، یادآور شد: دشمنان درصددند تا مانع از حضور مردم در انتخابات پیش‌رو باشند، اما ملت بصیر ایران حماسه دیگری را خلق خواهند کرد و با مشارکت حداکثری خود یأس و ناامیدی دشمنان را رقم خواهند زد.

انتهای پیام
captcha