توزیع بیش از ۳ هزار بسته معیشتی در کردستان
کد خبر: 3977430
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

توزیع بیش از ۳ هزار بسته معیشتی در کردستان

در راستای اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه بیش از ۳ هزار بسته معیشتی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان بین خانواده‌های نیازمند استان کردستان توزیع شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفان، امروز، 24 خرداد در حاشیه توزیع کمک‌های مؤمنانه در شهر سنندج، با اشاره به اینکه هدف از حضور در استان کردستان بعد از زیارت مطهر قبور شهدا اجرای کمک‌های مؤمنانه است، اظهار کرد: بیش از ۳ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند استان کردستان توزیع شد.

وی افزود: در این سفر طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط سپاه استان کردستان سه هزار بسته معیشتی و 900 کارت هدیه نقدی توزیع خواهد شد و دو زندانی نیازمند آزاد می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان بیان کرد: حضور در جمع پیشکسوتان، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و فعالان بسیج در استان و بعضی از شهرستان‌ها با برنامه‌ریزی سپاه انجام شده است.

وی با بیان اینکه تقویت بسیج در سپاه استان کردستان در دستور کار قرار دارد، افزود: تقویت زیرساخت‌های بسیج در استان و سپاه‌های شهرستانی در این سفر در دستور کار قرار دارد.

سردار سلیمانی با تأکید بر اینکه مردم دین زیادی بر گردن ما دارند که امیداواریم با انجام و پیشبرد برنامه‌های عالی در این استان حق خود را ادا کنیم، ادامه داد: اشتغالزایی و مسائل مربوط به محرومیت‌زدایی و موارد مربوط به توسعه این استان با بررسی‌های لازم انجام خواهد شد و سپاه و بسیج اقدامات بیشتری را در دستور کار خواهند داشت.

وی با اعلام اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محصول مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران و تقدیم صد‌ها هزار شهید است، افزود: مردم دلاور و مرزدار کردستان با تقدیم بیش از ۶ هزار شهید از ابتدای این انقلاب تاکنون از این نظام مردم سالار حمایت کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان یادآور شد: یکی از جنبه‌های تقویت نظام مردم سالاری دینی که هم در جمهوریت و هم اسلامیت لحاظ شده است شرکت در انتخابات ۲۸ خردادماه است که قطعاً همه مردم ایران یک بار دیگر انسجام، وحدت و همدلی را با تحقق ایران قوی به منصه ظهور می‌رسانند.

انتهای پیام
captcha