15 تیر؛ آغاز ثبت‌نام بخش معارفی جشنواره قرآن دانشجویان کردستان
کد خبر: 3977457
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

15 تیر؛ آغاز ثبت‌نام بخش معارفی جشنواره قرآن دانشجویان کردستان

معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان از آغاز ثبت‌نام در بخش معارفی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کردستان خبر داد و گفت: دانشجویان علاقه‌مند از ۱۵ تا ۲۵ تیرماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

شریف ترکاشوند، معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: مرحله دانشگاهی سی‌و‌ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه کردستان در اواخر تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی از آغاز ثبت‌نام در بخش معارفی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کردستان خبر داد و افزود: دانشجویان علاقه‌مند از 15 تا 25 تیرماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان بیان کرد: در این راستا دانشجویان باید با مراجعه به سایت www.Quran.pun.ac.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند‌ و رمز کاربری خود را دریافت کنند.

وی از برگزاری آزمون بخش معارفی سی‌وششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کردستانی در روز دوشنبه، 28 تیرماه به صورت مجازی خبر داد و افزود: دانشجویان می‌توانند از ساعت 8 تا 14 این روز با نام کاربری که هنگام ثبت‌نام دریافت می‌کنند، وارد سامانه شده و در آزمون مربوط به خودشان شرکت کنند.

ترکاشوند در پایان با تأکید بر اینکه در این آزمون نمره منفی لحاظ می‌شود، یادآور شد: هر دانشجو در این دوره از مسابقات صرفاً حق شرکت در یک رشته مسابقه قرآنی را خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha