دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
کد خبر: 3978058
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰

دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

طی بیانیه‌ای از سوی طلاب مدرسه علمیه امام خامنه‌ای و مرکز تخصصی حضرت ولی عصر(عج) از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ دعوت به عمل آمد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، طلاب مدرسه علمیه امام خامنه‌ای و مرکز تخصصی حضرت ولی عصر(عج) کرمانشاه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ بیانیه‌ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِی هَدَانَا لِهَذَا وَمَا کُنَّا لِنَهْتَدِیَ لَوْلا أَنْ هَدَانَا اللّهُ؛ ستایش خدای را که ما را بر این مقام رهنمایی کرد، که اگر هدایت و لطف الهی نبود ما به خود به این مقام راه نمی‌یافتیم».

پیروزی انقلاب اسلامی، عطا نمودن نعمت وجود امام خمینی(ره)، جانشین خلف صالحش و استمرار نعمت ولایت، خون‌بهای شهادت صد‌ها هزار جوان پاک و مخلص است.

رویش‌های چهل سال نخست استقرار نظام مقدس اسلامی، نشان از تعالی دو عنصر جمهوریت و اسلامیت دارد. حال با گذار از اربعین اول و گام نهادن در اربعین دوم انقلاب اسلامی، رویش‌ها استمرار دارد.

در این فصل فرزندان برومند ایران اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات با بصیرتی بیش از پیش، برگ زرین دیگری بر افتخارات این امت خداجو خواهند افزود.

مردمان با غیرت این مرز و بوم خوب می‌دانند که مشارکت آنان در انتخابات، مشتی کوبنده بر دهان معاندین و یاوه‌گویان خواهد بود؛ بنابراین طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای و مرکز تخصصی حضرت ولی عصر(عج) با تأسی از امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ضمن شرکت فعال در این انتخابات، از آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و شهر کرمانشاه علی‌الخصوص جامعه بصیر روحانیت به عنوان پرچمداران ولایمتداری و حماسه آفرینی، دعوت می‌نماید تا با شور و نشاط انقلابی همچون گذشته بصیرت خود مبنی بر پایبندی به نظام را در روز جمعه ۲۸ خرداد با خلق حماسه سیاسی در انتخابات به اثبات رسانند.

امید که با بصیرت و توکل، موفق به گزینش اصلح و بهره‌مندی از دولتی کارآمد و تعالی‌بخش برای ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام
captcha