برقراری امنیت کامل در صندوق‌های اخذ رأی در کردستان
کد خبر: 3978486
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۶

برقراری امنیت کامل در صندوق‌های اخذ رأی در کردستان

فرمانده انتظامی استان گفت: به لطف خدا امنیت کامل در سطح صندوق‌های اخذ رأی برقرار است و تاکنون شاهد رخداد امنیتی در سطح استان نبودیم.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان امروز، ۲۸ خردادماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان، اظهار کرد: دشمنان بیشترین تبلیغات و عملیات روانی را در این دوره در دستور کار خود قرار دادند و قصد دلسرد کردن مردم را داشتند اما مردم با هوشیاری و حضور باشکوه خود در انتخابات آنان را مأیوس خواهند کرد.

وی افزود: مردم کردستان همانند مردم سراسر کشور از صبح امروز با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی توطئه دشمنان را خنثی کردند چرا که مردم ایران معتقد هستند که با هر رأی خود، تیری به سوی قلب دشمنان خواهند زد.

فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: هر چه قدر مشارکت بیشتر باشد ایران قوی‌تری خواهیم داشت و دشمنان نمی‌توانند در مقابل ایران قوی عرض اندام کنند.

سردار آزادی ادامه داد: به لطف خدا با مشارکت خوب مردم، سازمان‌ها، نهادها و نیروهای مسلح که در قبل، حین و بعد در کنار نیروهای انتظامی هستند و در تمامی  یک هزار و 419 صندوق اخذ رأی که تعبیه شده است حضور فعال دارند.

وی یادآور شد: تا این لحظه هیچ گونه رخداد امنیتی رخ نداده و این نشانگر این است که امنیت پایدار در سطح استان  بوده که همین احساس امنیت پایدار تأثیر بسزایی در مشارکت و حضور گسترده در انتخابات دارد.

انتهای پیام
captcha