برگزاری آزمون حفظ جشنواره قرآن دانشجویان کردستانی
کد خبر: 3978609
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

برگزاری آزمون حفظ جشنواره قرآن دانشجویان کردستانی

معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان از برگزاری رشته‌های حفظ از بخش آوایی سی‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان کردستانی در ۲۸ تیرماه خبر داد.

شریف ترکاشوند، معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مرحله دانشگاهی سی‌و‌ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه کردستان در اواخر تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره قرآنی در بخش‌های آوایی، معارف قرآنی، نوآفرینی قرآنی، پژوهش قرآنی، فناوری، ادبی، هنری، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار خواهد شد.

معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان بیان کرد: فرصت ثبت‌نام در این دوره از رقابت‌های قرآنی از اول اردیبهشت‌ماه آغاز و به دلیل استقبال دانشجویان و درخوسات شرکت‌کنندگان تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه امسال ادامه داشت.

وی از برگزاری رشته‌های حفظ از بخش آوایی سی‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان کردستانی در 28 تیرماه سال جاری خبر داد و افزود: آزمون رشته معارفی نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه همزمان با آزمون رشته حفظ 28 تیرماه برگزار می‌شود.

ترکاشوند اظهار کرد: در این راستا رشته‌های حفظ 20 جزء، 10 جزء و 5 جزء از رشته‌های بخش آوایی سی‌وششمین دوره جشنواره قرآن و عترت برای 28 خردادماه خود را برای شرکت در این رقابت قرآنی آماده کنند.

وی در پایان یادآور شد: دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ سؤالات احتمالی خود می‌توانند با شماره‌های 02122485080 و یا شماره استانی 08733624027 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha