شور انتخاباتی نشانه بصیرت و ولایت‌مداری بود
کد خبر: 3978694
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

شور انتخاباتی نشانه بصیرت و ولایت‌مداری بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را نشانه بصیرت و ولایت‌مداری مردم دانست و افزود: علی‌رغم تمام مشکلات و گلایه‌مندی‌ها ملت ایران با درک صحیح بار دیگر حماسه‌آفرینی کردند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از کاندیدای جریان انقلاب و کلیه ستادها و عوامل اجرایی و هواداران رئیس جمهور منتخب که در خلق این حماسه با شکوه دخیل بودند، تشکر کرد.

وی شور انتخاباتی ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را نشانه بصیرت و ولایت‌مداری مردم دانست و افزود: علی‌رغم تمام مشکلات و گلایه‌مندی‌ها با درک صحیح از زمان با لبیک به منویات مقام معظم رهبری با درایت و شناختی صحیح از کاندیدای اصلح به ایشان رأی دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: کردستانی‌های سلحشور در صف مقدم حماسی ۲۸ خرداد بودند و صحنه‌های بیاد ماندنی و بدیعی از حماسه حضور خلق کردند.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم از این انسجام، همدلی و وحدت به وجود آمده در عرصه انتخابات بین تمام گروه‌ها و جریانات انقلابی بهره لازم را ببریم.

حجت‌الاسلام سادات یادآور شد: از این اتحاد ایجاد شده باید در راستای رفاه و آبادانی استان و روی کار آمدن نیروهای کارآمد و انقلابی با روحیه جهادی استفاده کرده و ضعف‌ها و خلأهای به وجود آمده را طی چند سال گذشته که در اثر ناکارآمدی مدیران لیبرال مسلک بر کشور و ملت ما تحمیل شده بود، در حداقل زمان ممکن جبران کنیم‌.

انتهای پیام
captcha