حضور در انتخابات؛ مهر تأیید بر وفاداری به نظام و انقلاب
کد خبر: 3978774
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

حضور در انتخابات؛ مهر تأیید بر وفاداری به نظام و انقلاب

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار با قدردانی از حضور تاریخی و حماسی ملت ایران به‌ویژه مردم کردستان و شهرستان بیجار در انتخابات گفت: حضور در انتخابات مهر تأییدی بر دلبستگی و وفاداری مردم به نظام و انقلاب اسلامی بود.

حجت‌الاسلام حکمت حکیمی‌فر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار و امام‌جمعه شهر توپ آغاج، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گام دوم انقلاب اسلامی ایران یکی از عرصه‌های حساس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بشمار می‌رفت به گونه‌ای که تمام کفر، الحاد و استکبار از یک سو و همه دوستداران و ملت بصیر و آگاه از سوی دیگر چشم به آن دوخته بودند.

وی افزود: گام‌های استوار و پر صلابت مردم از ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری در شعب اخذ رأی پاسخی کوبنده به توطئه یأس و ناامیدی و دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب، دشمنان نظام و انقلاب بود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار بیان کرد: در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰، هم صدای خوردشدن دندان‌های استکبار و دشمنان نظام اسلامی و هم صدای وحدت‌بخش مردم به برخی از بی‌تدبیرهای مسئولان شنیده شد. مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتند و با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندید.

حجت‌الاسلام حکیمی‌فر با اشاره به اینکه بی‌شک این عمل دینی، سیاسی، انقلابی و بصیرت و حضور پرشور شما اجری عظیم نزد پروردگار خواهد داشت، اظهار کرد: حضور پرشکوه و دشمن‌شکن در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، مهر تأییدی بر دلبستگی و وفاداری مردم به نظام و انقلاب اسلامی بود.

وی بیان کرد: حضور مردم لبیکی دیگر به آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا به ویژه بیعت با شهدا و لبیک به فرامین سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه «بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند» بود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار یادآور شد: منتخبان ملت نیز در قامت ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نظر اعتماد مردم را جلب کرده نهایت امانت‌داری را به کار بسته و با تمام توان و تلاش برای رفع مشکلات جامعه و قرار دادن کشور در مسیر توسعه و پیشرفت قدم برداشته و خدمت‌گزاری به مردم شریف، فهیم و صبور ایران اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با ادای احترام به ارواح طیبه شهدا که با نثار خون پاک‌شان، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای همه ما به ارمغان آوردند، از حضور گسترده مردم با اخلاص، متعهد و انقلابی شهرستان بیجار به ویژه شهرتوپ آغاج و از زحمت‌های خالصانه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، اعم از نیروهای اجرایی، نظارتی، قضایی، بازرسی، امنیتی و انتظامی قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha