مهلت شرکت در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تمدید شد
کد خبر: 3978808
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

مهلت شرکت در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تمدید شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان از تمدید مهلت شرکت در بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۱۰ تیر ۱۴۰۰ خبر داد.

سهیلا شیخی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد فرهنگی ۱۵ خردادماه اعلام شده بود، اظهار کرد: به دلیل درخواست علاقه‌مندان تا ۱۰ تیرماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

وی افزود: بیست‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری شامل بخش‌های «ملی»، «بین‌الملل»، «برترین قصه‌های کشور»، «قصه زندگی من» و «پادکست» است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان بیان کرد: این جشنواره با شعار «آینده ساختنی است» و با محور‌های موضوعی امید‌ها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره از «جشنواره قصه‌گویی» به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی برگزار خواهد شد، بیان کرد: و علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

شیخی افزود: بخش «ملی» شامل اجرای زنده (مجازی) قصه‌گویی از سوی دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان ۱۸ سال به بالا و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها در سه بخش «قصه‌هایی برای کودکان»، «قصه‌هایی برای نوجوانان» و «قصه‌هایی برای بزرگسالان» است.

وی یادآور شد: مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم زمان با شب یلدا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha