اعلام برنامه‌های تابستانه منطقه چهار شهرداری اصفهان
کد خبر: 3979671
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰

اعلام برنامه‌های تابستانه منطقه چهار شهرداری اصفهان

شهرداری منطقه چهار اصفهان کارگاه‌ها و برنامه‌های متنوعی ویژه تابستان در باغ غدیر برگزار می‌کند.

اعلام برنامه‌های تابستانه منطقه چهار شهرداری اصفهان

به گزارش ایکنا، به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، رضا اخوان، مدير منطقه چهار شهرداری با اشاره به تازه‌ترين برنامه‌های اين منطقه، اظهار کرد: تابستان زمان اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و فصلی است که با برنامه‌ريزی فرهنگی می‌تواند برای خانواده‌ها خاطره‌انگيز باشد.

وی افزود: شهرداری منطقه چهار در همین راستا برنامه‌ها و کارگاه‌هایی برای شهروندان تدارک ديده است که به نوعی ضمن لحاظ کردن تمام گروه‌های سنی، امکان بهره‌مندی از آموزش‌های غيرمستقيم برای آموختن مهارت‌های اساسی به شهروندان را فراهم می‌کند.

مدير منطقه چهار شهرداری اظهار کرد: افزايش مهارت‌های فکری به‌عنوان مهارتی اساسی مطرح است که در همه شئون زندگی و همه مراحل عمر به کار می‌آيد و برای دستيابی به اين مهارت‌ها از مبدع يکی از روش‌های شناخته شده کشوری به نام «مهارت‌های فکری مدل rj» بهره‌مند شده‌ایم.

اخوان ادامه داد: برگزاری دو کارگاه «مهارت‌های فکری و نويسندگی» و «مهندسی امروز و معماری زندگی» برای عموم حاضرين در باغ غدير تدارک ديده شده که در اين کارگاه‌ها افراد با انجام تمرين‌های هفتگی موانع و ويروس‌های فکری خود را شناخته، با استفاده از ظرفيت‌های ناشناخته مغز خود آشنا شده و توانمندی‌های عملی در ساختن زندگی خود کسب خواهند کرد.

وی تصریح کرد: برنامه «پنجشنبه‌های کودکی» نیز برای کودکان برنامه‌ریزی شده که با انجام بازی‌های فکری فردی و گروهی در حضور مربيان آموزش ديده، به موانع فکری کودکان پرداخته و راهکار ارائه می‌شود.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: با توجه به خلأهای سيستم آموزش رسمی، نوجوانان شرکت‌کننده در کارگاه «يادگيری با طعم طبيعت» با فلورگياهی ايران، درختان و پرنده‌های طبيعت پيرامون و در کارگاه «شناخت شخصيت شغلی» با راه‌ها و مهارت‌های صحيح برای یک شغل، تيپ‌های شخصيتی و شغل‌های مناسب هر تيپ آشنا می‌شوند.

وی تصریح کرد: دوره «ذهن آگاهی» نیز به شناخت هيجانات و سيستم مديريت افكار و موارد مرتبط می‌پردازد و در ادامه در مردادماه، اين دوره به «مهارت‌های گفت‌وگو» خواهد پرداخت.

اخوان اضافه کرد: برنامه‌های «نشاطستان» در ادامه هدف اول و دوم ويژه فصل تابستان در محله‌های مختلف منطقه به منظور افزايش نشاط و شادی شهروندان در پارک کردآباد، باغ غدير و ساير پارک‌های سطح منطقه عصرهای تابستان ساعت 18 اجرا می‌شود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های منطقه چهار شهرداری اصفهان می‌توانند با شماره 32685269 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha