فعالیت 32 مدرسه علمیه بانوان در فارس
کد خبر: 3982167
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳

فعالیت 32 مدرسه علمیه بانوان در فارس

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران فارس از فعالیت 32 مدرسه علمیه خواهران در این استان خبر داد و گفت: 3 هزار و 500 طلبه شاغل به تحصیل در این مراکز حضور دارند.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران فارس امروز، 14 تیرماه در نشست شورای قرآن و  عترت فارس گفت: لازم است به پاس بزرگترین نعمتی که خداوند به شیعیان اعطا فرمود که در محضر امام عصر هستیم، شاکر خداوند باشیم.

وی  افزود: از میان تمامی مذاهب و فرقه‌ها و مکاتب دینی تنها مکتب شیعه است که توانسته است ارتباط بین مخلوق و خالق را توسط امام عصر(عج) حفظ کند و این نعمت بزرگی است که باید این ارتباط بین غدیر و مهدویت را روزافزون کنیم تا اینکه با دستمایه تعالیم علوی زمینه ظهور امام عصر(عج) و تمدن مهدویت را ایجاد کنیم.

محمودی با یادآوری اینکه آغاز دهه ولایت و امامت با روز عید سعید قربان است، گفت: ما که دست اندرکار این حرکت مبارک هستیم باید تأمل بیشتری داشته باشیم که در دهه ولایت یک مبارزه جدی با نفس داشته باشیم و خود را از برخی حواشی و موانعی که مانع حضور قلبی در محضر امام عصر(عج) باشد، خالی کنیم.

امام جمعه موقت شیراز از فعالیت 32 مدرسه علمیه خواهران در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: 3 هزار و 500 طلبه شاغل به تحصیل در این مراکز حضور دارند و همین تعداد هم دانش‌آموخته این مراکز داریم که تلاش می‌کنیم مقدمات ظهور امام عصر(عج) را با دستمایه‌هالی تعالیم علوی فراهم کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: در این عرصه با تشکیک مساعی و همدلی تمام ظرفیت و امکانات خود  را به منصه ظهور برسانیم.

انتهای پیام
captcha