عملکرد مطلوب جهاددانشگاهی کردستان در برگزاری آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی
کد خبر: 3985819
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶

عملکرد مطلوب جهاددانشگاهی کردستان در برگزاری آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی

معاون نهضت سوادآموزی آموزش‌و‌پرورش استان کردستان گفت: عملکرد جهاددانشگاهی واحد کردستان در برگزاری آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی مطلوب و رضایت‌بخش بوده است.

رمضان یوسفی، معاون نهضت سوادآموزی آموزش‌ و‌ پرورش استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: برگزاری آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی امروز، یکم مردادماه همزمان با سراسر کشور به همت جهاددانشگاهی با رعایت کامل تمام پروتکل‌های بهداشتی انجام شد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه ملی در رابطه با اجرای آزمون‌های سراسری افزود: استقرار همه آزمون‌ها در سازمان سنجش یک ایراد بزرگ را به‌وجود آورده، اما تجربه سال گذشته جهاددانشگاهی ثابت کرده است که می‌تواند آزمون‌ها را به‌صورت کاملا موفق برگزار کند.

معاون نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مطلوب جهاددانشگاهی کردستان، بیان کرد: در راستای تفاهم‌نامه ملی سه دوره ICDL، نگارش و فن بیان به همت جهاددانشگاهی در سطح استان برگزار شد که هزینه کمی برای این کلاس‌ها پرداخت شد و به‌دلیل کیفیت بالای دوره‌ها، شاهد خروجی بسیار خوبی بودیم.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های توانمندسازی در سطح استان از سوی جهاددانشگاهی، ادامه داد: این دوره‌ها در مراکز شهرستانی جهاددانشگاهی برگزار شد و سرآغازی برای همکاری میان این نهاد با آموزش‌ و‌ پرورش کردستان بود.

یوسفی افزود: در ۲۰ تیرماه ۹۹ مرحله اول آموزش‌دهندگان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی برگزار شد و اکنون نیز مرحله بعدی آن برای افراد جامانده از آزمون، کسانی که پرونده نداشتند و افرادی که در آزمون قبول نشده بودند در روز جمعه، یکم مردادماه به اتمام رسید.

وی در پایان یادآور شد: تعدادی از آموزش‌دهندگان سوادآموزی در کردستان مدرک کاردانی دارند و امیدواریم در سال تحصیلی جدید این افراد جهت شرکت در دوره کارشناسی به مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی معرفی شوند.

انتهای پیام
captcha