برگزاری کلاس‌های مجازی قرآن مؤسسه دارالقراء سنندج
کد خبر: 3986042
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳

برگزاری کلاس‌های مجازی قرآن مؤسسه دارالقراء سنندج

مدیر مؤسسه دارالقراء سنندج از برگزاری کلاس‌های مجازی قرآن برای مخاطبان خود خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس کلاس‌های این مؤسسه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

زاهد مرادی، مدیر مؤسسه قرآنی دارالقراء سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اینکه مؤسسه قرآنی دارالقراء سنندج از سال 67 تا 87 به صورت غیر رسمی در مسجد ملاصدرای سنندج فعالیت داشته است، اظهار کرد: این مؤسسه فعالیت رسمی خود را از سال 92 در سطح شهر سنندج آغاز کرده است.

وی افزود: این مؤسسه قرآنی از سال 98 به دلیل شیوع ویروس کرونا فعالیت حضوری خود را تعطیل کرده و به منظور بهره‌مندی مخاطبان خود از آموزش قرآن فعالیت مؤسسه در قالب فضای مجازی ادامه داده است.

مدیر مؤسسه قرآنی دارالقراء سنندج بیان کرد: در این راستا کلا‌س‌های آموزشی قرآن این مؤسسه در رشته‌های صوت و لحن، تجوید، روخوانی و روانخوانی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در فصل تابستان نیز کلاس‌های قرآنی در رشته‌های صوت و لحن، تجوید برگزار می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر کلاس‌های مجازی این مؤسسه با 50 نفر شرکت‌کننده برقرار است.

مرادی از شرکت 40 نفر بین رده سنی 10 تا 35 سال در کلاس صوت و لحن و 10 نفر از بانوان در کلاس تجوید خبر داد و گفت: این کلاس‌های قرآنی را بدون هیچ چشمداشتی برای علاقمندان به صورت رایگان برگزار می‌کنم.

وی با ابراز گلایه از عدم حمایت مسئولان و خیرین از فعالیت‌های قرآنی در استان اظهار کرد: این عدم حمایت می‌تواند ضربه مهلکی به حوزه قرآن وارد کند و در نتیجه روز به روز شاهد فاصله گرفتن جوانان و نوجوانان از قرآن و فعالیت‌های قرآنی باشیم.

مدیر مؤسسه قرآنی دارالقراء سنندج معافیت مالیاتی مؤسسات قرآنی را نیز معضل دیگری برای مؤسسات دانست و یادآور شد: معافیت مالیاتی مؤسسات عملا اجرایی نشده و بعد از دوندگی‌های بسیار به این نتیجه می‌رسی که در حد یک شعار بوده است.

انتهای پیام
captcha