۶ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کردستانی توزیع می‌شود
کد خبر: 3986123
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
با مشارکت هیئت‌های مذهبی؛

۶ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کردستانی توزیع می‌شود

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان کردستان گفت: به‌مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت شش هزار پرس غذای گرم به همت هیئت‌های مذهبی و خیرین استان تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

نورعلی خزاعی، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اینکه جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره‌گیری از فرهنگ غدیر است، اظهار کرد: دهه ولایت، فرصت مغتنمی برای تبیین مسئله امامت و ولایت در جامعه اسلامی است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین دلایل مشکلات جامعه اسلامی فاصله گرفتن از آموزه‌های غدیر است؛ به‌طور قطع غدیر راه صحیح زندگی و رسیدن به سعادت و تعالی حقیقی را به ما نشان خواهد داد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان کردستان بیان کرد: غدیر با هدف برپایی حکومت عدل الهی برپا شد و برهمین اساس باید گفت که تا پایان هستی غدیر جوشان خواهد ماند چراکه روز اکمال دین، اتمام نعمت و موجب خوشنودی خداوند متعال است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های گرامیداشت این ایام در هیئت‌های مذهبی استان، ادامه داد: به همت هیئت‌های مذهبی و خیرین استان کردستان در این ایام شش هزار بسته غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

خزاعی با اشاره به اینکه در اجرای این اقدام معنوی 26 هیئت مذهبی استان کردستان مشارکت دارند، گفت: این بسته‌های غذایی بین محلات حاشیه‌نشین استان توزیع می‌شود.

وی به استقبال و ابراز خرسندی خیرین استان کردستان از اجرای این طرح اشاره و اظهار کرد: در این راستا امیدواریم با استقبال گرم خیرین و افزایش کمک‌های مردمی، تعداد غذاهای گرم توزیع شده در محلات حاشیه شهرهای استان افزایش یابد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان کردستان افزود: گسترش شیوع کرونا و تورم منجر به کاهش درآمد اقشار ضعیف جامعه شده است، لذا در تلاشیم با کمک خیرین از این خانواده‌ها در مناسبت‌های مختلف حمایت شود.

وی به فعال بودن بیش از 600 هیئت مذهبی در سطح استان اشاره کرد و یادآور شد: هیئت‌های مذهبی در ایام مناسبتی سال فعالیت‌های مختلفی اجرا می‌کنند که اجرای کمک‌های مؤمنانه در دوران کرونا از جمله فعالیت‌های اثربخش و خیرخواهانه این هیئات در استان بوده است.

انتهای پیام
captcha