«دورهمی ایمانی» در سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 3986409
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

«دورهمی ایمانی» در سنندج برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج از برگزاری سومین نشست مجازی «دورهمی ایمانی» به همت این مؤسسه قرآنی امروز، چهارم مردادماه خبر داد.

شهلا امینی، مدیر مؤسسه قرآنی «دارالاشراق» سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با توجه به شرایط حاد کرونایی و تعطیلی فعالیت‌های حضوری مؤسسه دارالاشراق به منظور حفظ ارتباط با قرآن‌آموزان کلاس‌های قرآنی خود را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در راستای بهره‌مندی هرچه بیشتر از فضای مجازی مؤسسه به نوآوری‌های جدیدی در حوزه آموزش قرآن اقدام کرده است، افزود: برگزاری نشست‌های «دورهمی ایمانی» یکی از این نوآوری‌ها بوده که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

مدیر مؤسسه قرآنی دارالشراق سنندج بیان کرد: این نشست‌های مجازی با حضور استاند حیدر الماسی، از مفسران قرآنی کردستان و یکی از اساتید دانشگاه‌های استان با استقبال مخاطبان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نشست دورهمی ایمانی این هفته با موضوع «امور تربیتی خانواده‌ها» با بهره‌گیری از آیات قرآن کریم در زمینه تربیت فرزندان برگزار خواهد شد.

امینی با اشاره به اینکه این نشست‌های دورهمی با دعوت از اساتید قاری استان کردستان برگزار می‌شود، افزود: در نشست دورهمی ایمانی امروز، استاد سیدعباس حسینی، از قاریان برجسته استان کردستان به قرائت قرآن خواهند پرداخت.

وی به برگزاری این نشست‌های مجازی از طریق شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: لینک کانال تلگرامی نشست دورهمی ایمانی https://t.me/joinchat/rgy9ZEp7APhkZW است.

انتهای پیام
captcha