کنگره ملی مکتب اخلاقی اصفهان برگزار می‎‌شود
کد خبر: 3986421
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

کنگره ملی مکتب اخلاقی اصفهان برگزار می‎‌شود

کنگره ملی مکتب اخلاقی اصفهان، پنجم مردادماه با حضور اساتید و پژوهشگران حوزه و دانشگاه در مدرسه علمیه امام صادق(ع) اصفهان برگزار می‎‌شود.

کنگره ملی مکتب اخلاقی اصفهان برگزار می‎‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، کنگره ملی مکتب اخلاقی اصفهان، فردا، پنجم مردادماه از ساعت 17:30 با حضور اساتید و پژوهشگران حوزه و دانشگاه در مدرسه علمیه امام صادق(ع) اصفهان برگزار می‎‌شود. 

قرائت پیام آیت‌الله‌العظمی مظاهری از مراجع تقلید، سخنرانی آیت‌الله استادی از اساتید حوزه علمیه قم، سخنرانی آیت‌الله طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان، عباس رضایی، استاندار اصفهان و برخی از پژوهشگران ارائه‌دهنده مقاله، تجلیل از اساتید، رونمایی از کتاب و منشور کنگره ملی مکتب اخلاقی اصفهان، از برنامه‌های این کنگره است. 

رویکردهای اخلاقی مکتب اصفهان، شخصیت‌های اخلاقی مدرسه اصفهان، مکتب اصفهان و تأسیس اخلاق فلسفی، اخلاق عرفانی در مدرسه اصفهان، راغب اصفهانی بنیان‌گذار مکتب اخلاقی تلفیقی، اخلاق حدیثی در مدرسه اصفهان، جایگاه نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در مکتب اخلاقی اصفهان و از مکتب اخلاقی ـ عرفانی آقامحمد بیدآبادی تا اخلاقیون نجف اشرف، از محورهای این کنگره است. 

برگزاری کنگره ملی مکتب اخلاقی اصفهان از سوی انجمن مفاخر استان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه اصفهان و حوزه علمیه برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام
captcha