برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی قرآن در جهاددانشگاهی سنندج
کد خبر: 3986452
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی قرآن در جهاددانشگاهی سنندج

مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی سنندج از طراحی و تدوین چهار دوره تخصصی قرآن به صورت آنلاین در مرکز آموزش جهاددانشگاهی سنندج خبر داد و گفت: این دوره‌های آموزشی به صورت آنلاین در حال برگزاری است.

طیبه فرشادان، مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی سنندج، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: چهار دوره مجازی آموزش تخصصی قرآن در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت سنندج طراحی و تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌های آموزشی با استقبال و حضور گرم مخاطبان از سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: ترم تابستانه این طرح قرآنی از اول تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی سنندج به رشته‌های این دوره آموزشی اشاره و بیان کرد: این دوره‌های آموزشی در رشته‌های مفاهیم، تجوید، تربیت معلم قرآن مدارس ابتدایی و تربیت مربی قرآن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رشته مفاهیم در سه سطح و به مدت 180 ساعت آموزشی برگزار می‌شود، ادامه داد: دوره آموزشی تجوید نیز در 120 ساعت و دو سطح یک و دو و دوره‌های تربیت معلم قرآن و تربیت مربی قرآن در 60 ساعت آموزشی برگزار خواهد شد.

فرشادان از حضور 50 نفر در ترم تابستانی این طرح قرآنی خبر داد و گفت: مخاطبان این کلاس‌های قرآنی از استان‌های مختلف کشور از جمله مشهد مقدس، بندرعباس، گناوه، استان کردستان بوده‌اند.

وی از صدور گواهینامه رسمی جهاددانشگاهی برای شرکت‌کنندگان در این دوره‌های قرآنی خبر داد و گفت: استاد این دوره‌های قرآنی فرانک تحسری از مدرسان و مربیان قرآنی استان کردستان بوده است که بعد از گرفتن آزمون تعیین سطح و مشاوره، دوره‌های آموزشی را برای مخاطبان برگزار خواهد کرد.

مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی سنندج یادآور شد: کلاس‌های ترم تابستانه در حال برگزار بوده است و کار ثبت‌نام برای ترم پاییزه نیز آغاز شده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 33124465 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha