فرهنگ علوی؛ دژی مستحکم در برابر فرهنگ مهاجم غرب
کد خبر: 3986856
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲

فرهنگ علوی؛ دژی مستحکم در برابر فرهنگ مهاجم غرب

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، فرهنگ علوی را دژی مستحکم در برابر فرهنگ مهاجم غرب دانست و افزود: پادزهر اصلی مقابله با سبک زندگی غربی و جنگ نرم دشمن، احیا و روزآمد کردن سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام در جامعه است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، پنجم مردادماه در جلسه دیدار مسئولان هیئت‌های مذهبی استان با نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی مهم‌ترین ابزار برای انتقال آموزه‌های دینی به جامعه و به ویژه نسل جوان هستند.

وی فرهنگ علوی را دژی مستحکم در برابر فرهنگ مهاجم غرب دانست و افزود: پادزهر اصلی مقابله با سبک زندگی غربی و جنگ نرم دشمن احیا و روزآمد کردن سبک زندگی اهل بیت(ع) در جامعه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: عید سعید غدیر بزرگترین اعیاد اسلامی و فرصت مغتنمی برای تبیین اندیشه ناب ولایت و امامت در نظام اسلامی خواهد بود.

وی به اهم برنامه‌های دهه ولایت در استان کردستان اشاره کرد و افزود: بیش از ۱۱۰ برنامه محوری در ۱۰ شهرستان استان کردستان و صدها برنامه جانبی در این ایام خجسته برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سادات تبلیغات محیطی و آذین‌بندی تزئین میادین اصلی و خیابان‌های پر تردد شهری و برگزاری برنامه جشن عید سعید غدیر در مساجد و حسینیه‌های شاخص استان با حضور سخنرانان کشوری و ذاکرین اهل بیت با حفظ دستورالعمل های بهداشتی و نیز طبخ و توزیع بیش از ۵۰ هزار پرس غذای گرم با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) را از جمله این برنامه‌ها ذکر کرد.

وی یادآور شد: توزیع کمک‌های مؤمنانه بین اقشار محروم جامعه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری نشست‌های تبیینی در رسانه ملی و خبرگزاری‌ها پیرامون مفهوم غدیر و ولایت و حرکت کارناوال شادی در برخی از شهرهای استان به صورت خودجوش و مردمی از جمله برنامه‌های محوری استان در این ایام فرخنده و باشکوه است.

انتهای پیام
captcha